בפתחו של יום האינטרנט הבטוח: אפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר משיקה מספר פיצ'רים חדשים, בהם מצב "גלישה בסתר" חדש שיאפשר למשתמשים לשלוט באופן רחב יותר על הופעתו של הפרופיל שלהם בקרב משתמשים אחרים באפליקציה. בנוסף השיקה הפלטפורמה פיצ'ר חסימת משתמשים חדש, זאת לצד דרך קלה ומהירה יותר לדווח על הודעות פוגעניות.
2 צפייה בגלריה
טינדר
טינדר
טינדר
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מצב "גלישה בסתר" החדש של טינדר הינו צעד אחד לפני הסתרה מלאה של פרופיל המשתמש שלכם בפלטפורמה, ומטרתו העיקרית היא להקנות למשתמשים שליטה מלאה ורחבה יותר על מי רואה את הפרופיל שלהם באפליקציה. במצב זה המשתמשים עדיין יוכלו לסמן "אהבתי" ו"לא אהבתי" על משתמשים אחרים, אך רק מי שקיבל "אהבתי" יוכל לראות את הפרופיל של המשתמש שסימן עבורו - משתמשים שסומנו כ"לא אהבתי" לא יוכלו לראות את הפרופיל בכלל. פיצ'ר זה יהיה זמין למנויי טינדר+, טינדר גולד וטינדר פרימיום.
2 צפייה בגלריה
מצב גלישה בסתר, חסימת משתמשים
מצב גלישה בסתר, חסימת משתמשים
מצב גלישה בסתר, חסימת משתמשים
(צילום: Tinder)
לצד מצב "גלישה בסתר" השיקה טינדר עוד שני פיצ'רים חדשים, הראשון שבהם הוא היכולת לבצע "חסימת פרופיל" למשתמשים אחרים, כך שהפרופיל שנחסם לא יופיע יותר בבנק ההמלצות. בטינדר מציינים שפיצ'ר זה נועד למנוע מצב בו משתמשים יתקלו בפרופילים של "האקסים או הבוסים שלהם", ושהפיצ'ר החדש יושק לצד פיצ'ר החסימה הקיים בפלטפורמה, המאפשר למשתמשים לחסום פרופילים של אנשים השמורים באנשי הקשר בסמארטפון שלהם.
הפיצ'ר השלישי שהשיקה הפלטפורמה הוא למעשה דרך קלה ונוחה יותר לדווח על הודעות פוגעניות שהמשתמשים מקבלים ממשתמשים אחרים. כעת, על מנת לדווח על הודעה פוגענית כל שעל המשתמשים לעשות הוא ללחוץ לחיצה ארוכה את ההודעה, ולאחר כמה שניות יישלח דיווח אוטומטי לצוותי הבקרה של הפלטפורמה. גם כאן טינדר הוסיפה לציין שמטרת הפיצ'ר היא לאפשר למשתמשים לדווח בקלות יותר על הודעות פוגעניות, בשאיפה למגר תופעה זו.