אל-טהרה, קבוצת האקרים פרו-איראנית, הודיעה הבוקר (יום ב') כי הפילה את האתר של עיריית תל אביב. האתר אכן קרס מוקדם יותר הבוקר, אך כעת הוא פועל כרגיל. מעיריית תל אביב נמסר כי האירוע טופל "באופן זריז". ככל הנראה מדובר במתקפת מניעת שירות (DDoS), שנחשבת לפשוטה למדי: היא אומנם גורמת לעומס מכוון על השרת וכך מפילה את האתר מהאוויר, אך אינה מאפשרת גניבה של נתונים.
1 צפייה בגלריה
התמונה שפרסמו ההאקרים
התמונה שפרסמו ההאקרים
תמונה שפרסמו ההאקרים בערוץ הטלגרם שלהם

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

בהודעה שפרסמו הבוקר ההאקרים בערוץ הטלגרם שלהם, נכתב כי האתר הופל "בהוראה של גנרל קאסם סולימאני" - מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה שחוסל במתקפה אמריקנית בינואר 2020.
משתמשים שניסו לגשת לאתר העירייה מוקדם יותר הבוקר קיבלו את ההודעה הבאה: "Error: Server Error, The server encountered a temporary error and could not complete your request".
מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "אירוע מניעת השירות זוהה וטופל באופן זריז ומיידי בסיוע מערך הסייבר הלאומי והאתר חזר לשירות מלא. אנחנו שמחים לשמוע שגם האקרים מגלים עניין באתר שלנו. עכשיו חכו שהם יגלו את אפליקציית דיגיתל".
קבוצת אל-טהרה עומדת מאחורי שורה של מתקפות נגד אתרים ישראליים בשבועות האחרונים, בהם שירות משלוחי האוכל "משלוחה" וכן האתרים של רשות שדות התעופה ודואר ישראל. לפני כשבוע טענה הקבוצה כי תקפה את ה"מטרו" של תל אביב ו"המליצה" לתושבי העיר להזמין מונית. כידוע, בתל אביב לא פועלת רכבת תחתית, ובפועל ההאקרים בסך הכל הצליחו להפיל לזמן קצר את האתר של חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) שעומדת מאחורי התכנון של פרויקט המטרו העתידי.
פורסם לראשונה: 10:34, 11.07.22