ליבי נחימובסקי בכלל לא חשבה להיות אושיית רשת. היא כיוונה בכלל להגשת תוכנית בטלוויזיה. "אחרי הלידה החמישית, כשהייתי בהריון שישי, נפל לי האסימון של איפה אני ומה עם החלומות שלי? אז נרשמתי ללימודי הגשת טלוויזיה. סיימתי את הקורס, הלכתי לאולפני הרצליה ואמרתי 'אני ליבי, סיימתי לימודי הגשה. אם פאולה לא יכולה להגיע יום אחד אני יכולה להחליף אותה'".
"היום אני מסתכלת על מיילים מ-2014 ואני בהלם מהעזות שהייתה לי. אבל אמרתי 'בגלל שלא ענו לי למיילים אני לא אממש את החלום?' נזכרתי שלינוי בר גפן אמרה באחד השיעורים שהדרך להיות מגישי טלוויזיה בכירים היא דרך הרשת".
ליבי קנתה מצלמה, ופשוט התחילה לצלם. "אמרתי 'אני אראה את השגרה של הילדים, הכנת אוכל, והכל בהילוך מהיר'. בתוך שעתיים זה הגיע לאלף לייקים, שאז זה היה המון".
1 צפייה בגלריה
 ליבי (ליבילנד) נחימובסקי
 ליבי (ליבילנד) נחימובסקי
ליבי (ליבילנד) נחימובסקי
(צילום: שי הנסב)
מאז היא צברה מאות אלפי עוקבים, פתחה אינסטגרם וגם עברה לא מעט בחייה האישיים. בנובמבר היא התגרשה מבעלה, שנשאר בכפר חב"ד בזמן שהיא עברה לאור יהודה. ההחלטה לשתף את התהליך האישי הזה ברשת לא הייתה קלה. "שיתפתי שאנחנו נפרדים ופחדתי מהתגובות. זה לקח הרבה שנים, לא קמתי יום אחד והחלטתי".
"בתקופה הזאת, של חשבון הנפש, היו בי קולות שהאמנתי שכל מי שהתחיל לעקוב אחריי ברשת זה בזכות זה שאני מייצגת את המשפחה השמחה הזאת, ואם אני אספר שאני מתגרשת אז כולם יעזבו אותי. לא ידעתי איך זה יעבור, אבל אמרתי לעצמי שאני לא יכולה להמשיך לחיות בצורה מסוימת רק כי זה מתאים באינסטגרם".
המתח בין החיים האישיים לאינסטגרם היה מאוד נוכח אצל ליבי, עד שהיא החליטה לטפל בו. "עברתי טיפול רגשי וזה שינה אותי וגרם לי להגיע להחלטות. פעם הייתי תלויה ברשת החברתית ובלייקים, אבל הטיפול שינה לי את הגישה. פעם נורא האמנתי לכל האהבה ברשת הווירטואלית, היום אני לוקחת את זה בפרופורציה. אני חסינה גם לטוב וגם לרע ברשת. כל הזמן יש עיניים של אנשים, אבל למדתי לקחת בפרופורציה ולהיות נייטרלית".

עוד "ברשת":

חצי שנה אחרי הגירושים, ליבי נהנית מהלבד, אבל גם מתגעגעת לביחד. "אני חושבת עכשיו מה אני רוצה, ואני רוצה זוגיות, זה לא יהיה חתונה. אני כל הזמן סביב הפרנסה כרגע, זה לא הדאיג אותי ככה כמו היום. אני מרגישה כמו נערה עם שישה ילדים שצריכה לעשות הכל, זו חוויה של לידה מחדש, שאתה חבול ופצוע ועברת הרבה דברים קשים, ואתה מתחיל מאפס וחייב למצוא בעצמך את הכוחות".
"ליבילנד החדשה אוהבת ומעריכה את עצמה, אבל לא בגלל שום דבר חיצוני. ברגע שהבנתי שאני טובה בזכות עצמי, פתחתי מותג שאני ארוויח בזכות השם שלי ולא כי קמפיין בחר אותי. ברגע ששיניתי את התפיסה הזאת אני חיה ברוגע, והרוגע הזה מביא הרבה קמפיינים", סיפרה ליבי. "עכשיו אני הולכת ללמוד משחק בקורס של כמה חודשים. אני חושבת שאני שחקנית ממש טובה, יש לי מלא אודישנים במייל שמחכים לי שאצלם".
ברשת עם בר שם אור
בכל שבוע בר שם אור מארח ב-ynet radio את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים