מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: רמקול Get Together Duo של האוס אוף מארלי (House of Marley). המחיר: 890-729 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
רמקול אלחוטי אמיתי בתור הרמקול הביתי הוא פיתרון נפלא ודי חדש בעולמנו. בעוד בעבר היינו כבולים למערכת סאונד והרמקולים שלה, עכשיו ישנם רמקולים אלחוטיים לא רעים בכלל שגם אפשר לנייד מחדר לחדר ואף לטיולים. האוס אוף מארלי מציעים זוג רמקולים שכאלו שיכולים לנגן יחד או לחוד. שווים? בדקנו.
1 צפייה בגלריה
רמקול Get Together Duo של האוס אוף מארלי
רמקול Get Together Duo של האוס אוף מארלי
רמקול Get Together Duo של האוס אוף מארלי
(צילום: יח"צ)
הדבר שקופץ מיד לעין ברמקולים של האוס אוף מארלי הוא היופי שלהם. הם נראים כמו רמקולים שתרצו לשים בבית. אם להשוות לרמקולים אלחוטיים של חברות אחרות שרובם נראים כמו רמקול נייד למסיבות טבע, הרמקולים של האוס אוף מארלי משדרים איכות ואף בגרות. מעבר ליופי, כמו מוצרים רבים אחרים של החברה, הרמקולים עשויים מבמבוק, סיליקון ובד ממוחזרים. בנוסף, על כל רמקול שתקנו, החברה נוטעת עץ, הכל כחלק מרעיון השמירה על הטבע.
עכשיו לחלק החשוב: הסאונד. כל מי שניסה מוצר של החברה יודע שמדובר במוצרים עם אחלה סאונד. אני יודע שיש החשים שכל ביקורת במדור פה היא פירסומת, ולהם אומר שאני מצטער, זו לא פירסומת, אבל אני כן מאוד אוהב את הסאונד של החבר'ה האלו. עוצמת סאונד מרשימה וצליל נקי. הבס יכול להיות טוב יותר, זה כן. לכל צד יש באס של 15 וואט וטוויטר של 5 וואט. כמובן שגם עוצמת הסאונד אינה מספקת למסיבה, אבל בשביל להרים את הבית גם הבאס וגם הווליום יותר ממספקים.
בנוסף, שני הרמקולים יכולים לתפקד ביחד ולחוד. לרמקול השמאלי יש סוללה והוא נטען בעזרת כבל USB עם זמן נגינה מרשים של עשרים שעות. הוא נייד אמיתי ואפשר לקחת אותו לחדרים שונים ואף לטיולים. הרמקול הימני חייב להיות מחובר לחשמל. השמאלי שולט על שניהם ומסנכרן אותם. כששניהם מנגנים יחד זמן הנגינה יורד לשמונה שעות.
החלק המבאס, בבירור, הוא שהימני חייב להיות מחובר לחשמל. זה עדיין מגניב לשמוע את הסאונד עוקב אחריך כשאתה שם כל אחד בחדר אחר למשל (טווח קליטה 10 מטר יש להם), אבל היה הרבה יותר כיף אם שניהם היו נטענים והמשחק היכן להניח כל אחד היה מגוון יותר.
מבחינת מחיר, יש רמקולים זולים יותר ויש כמובן רמקולים טובים יותר, אבל כאשר עושים שילוב של היופי שלהם לצד המחיר והאיכות שמקבלים, מדובר באחד המוצרים המובילים בתור רמקול לבית.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הסצפיפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.