אלכוג'ל וטואלטיקה במקום קפה ומאפה: רשת גוד פארם, שבשליטת רמי לוי, שוכרת את השטח שבו פעל סניף ארומה ת"א בבית וואלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב.
במהלך סגר הקורונה נסגרו בתל-אביב שלושה סניפים של ארומה ת"א והזכיינים עזבו, בהם הסניף באבן גבירול. אוהד סנדלר, שותף בגוד פארם, אמר אתמול ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" כי הכוונה היא להקים סניף ייחודי, שימכור לראשונה גם מזון יבש וחנות נוחות למשקאות וסנדוויצ'ים לדרך.
1 צפייה בגלריה
גוד פארם
גוד פארם
גוד פארם
(צילום: שאטר סטוק)
"המטרה שלנו היא לצרף לשטח (150 מ"ר) של ארומה ת"א את שאר שטחה של קומת הקרקע, כ-500 מ"ר נוספים, מעבר לקיר, המשמשים כיום את וואלה שאמורה לפנות את הקומה", ציין סנדלר.
הרשת פותחת בימים אלו שישה סניפים חדשים, ובכך תגיע לפריסה של 28 סניפים. במסגרת ההתרחבות הנוכחית תפתח הרשת עוד סניפים בתל אביב: לצד ארומה ת"א ייפתח סניף ברחוב יהודה המכבי בתל אביב, ועוד אחד בין שוק הכרמל לנחלת בנימין.
ברמת-גן ייפתח סניף מול הסניף הנוכחי ברחוב ביאליק, שגודלו פי שלושה מהסניף הקיים, ויפעל במקביל אליו. בחיפה ייפתח סניף בשכונת קריית אליעזר, ובשבוע האחרון נפתח סניף נוסף בנתיבות בשטח של 600 מ"ר.
בדו"חות השנתיים ל-2019 שפירסמה קבוצת רמי לוי, שרכשה את הרשת לפני כשנתיים, מדווחת החברה כי בכוונתה לפתוח כ-50 סניפי פארם נוספים בשנים הקרובות.
היא גם הצהירה כי רשת גוד פארם צפויה לשנות את המודל העסקי שלה, בין היתר באמצעות הרחבת מחלקות הקוסמטיקה והטיפוח בסניפיה שיכללו גם מותגי איפור זולים, וכן הקמת מדפים ייעודיים למוצרים שמחירם מעל 10 שקלים.