משקאות יטבתה פרו ויוגורט דנונה פרו נעלמו מהמדפים בשל תקלה ומחסור בחלב, מחסור גם במשקאות יטבתה נוספים בגודל "אישי". צרכנית שבניה שותים את משקאות החלב מועשרי החלבון יטבתה פרו פנתה ל-ynet בתהייה - היא מחפשת את הבקבוקים כבר שבועיים ולא מוצאת. "חיפשתי אותם בסניפים של מספר רשתות ואין כלום".
מדובר במשקאות שמיוצרים במחלבת יטבתה של חברת שטראוס ויש בהם 25 גרם חלבון, בדומה למשקאות מתחרים של תנובה וטרה. קמעונאים הם אלה שמסרו ל-ynet שיש מחסורים גם במשקאות חלב נוספים של יטבתה וכן מחסור ביוגורט דנונה פרו, כשלפי החברה מדובר בעיקר ביוגורט פרו בגביעים הכחולים (15 גרם חלבון ומטה).
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מבירור עם רשתות השיווק עולה כי המשקאות לא משווקים כארבעה שבועות. לטענת קמעונאים: "בגלל המחסורים בחלב, בחברה נותנים עדיפות למוצרי הליטר על חשבון האישיים".

"תקלה שהייתה לנו באחת המכונות"

בעמוד הפייסבוק של יטבתה, כתב צרכן נוסף לפני כשבועיים: "אפשר להבין למה כבר במשך שבועיים המשקאות פרו חלבון לא נמצאים על המדפים בשום חנות? בנוסף הורדתם גם לפני מספר חודשים את המשקה פרו בטעם שוקו, אפשר לדעת מה הסיבה לזה?". צרכנים נוספים התלוננו מאז על המחסור מול החברה.
ללקוח, החברה ענתה בעמוד הפייסבוק שלה: "הצדק עמך ואכן משקאות פרו לא נמצאים כרגע על המדפים. הקיץ החם, היציאה מתקופת החגים ותקלה שהיתה לנו באחת המכונות (שתוקנה) גרמו לנו לעיכוב בייצור המוצרים שלנו.
"מבטיחים לך כי אנחנו עובדים במלוא המרץ על מנת לחזור לייצור מלא ושוטף של כל המוצרים שלנו ביטבתה, ואנחנו מקווים שבשבועות הקרובים תחזור לראות את המדפים שלנו מלאים. משקה פרו בטעם שוקו אכן לא בשיווק בשלב זה".
בשטראוס מסרו ל-ynet בתגובה: "בשל המחסור בחלב גולמי באוגוסט, העלייה בביקושים, ימי ייצור מועטים בתקופת החגים והצורך בתחזוקה שוטפת, יתכנו חוסרים נקודתיים בחלק קטן ממוצרי פרו, ובעיקר משקאות פרו ומשקאות חלב שונים. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להביא לסיום המחסור במהלך החודש הקרוב".