חברת הממתקים כרמית פועלת לפיתוח שוקולד ומאפים בתוספת קנאביס. החברה חתמה על מזכר עקרונות עם חברת תיקון עולם-קנביט פארמסוטיקלס לשיתוף פעולה בלעדי לפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי שוקולד ומאפים המשלבים רכיבי קנאביס לשילובם בתעשיות הקנאביס הרפואי והמזון.

מזכר העקרונות קובע כי הצדדים יערכו בתוך 45 ימים ממועד ההתקשרות פיילוט לבדיקת ההיתכנות לפיתוח, הייצור והשיווק של המוצרים ויפעלו במשותף לקבלת כל האישורים הנדרשים לכך, וכן ינהלו משא ומתן להתקשרות בהסכם מפורט לשיתוף פעולה למטרת הפיתוח, הייצור והשיווק של המוצרים, בתוך 3 חודשים ימים ממועד החתימה על הסכם.
1 צפייה בגלריה
מפעל כרמית ממתקים בראשון לציון
מפעל כרמית ממתקים בראשון לציון
מפעל כרמית
(אמיר זיו)
על פי מזכר ההבנות, תיקון עולם תהא ספקית ה-CBD הבלעדית לכל המוצרים לתעשיית המזון וכרמית תהא ספקית השוקולד הבלעדית לכל המוצרים לתעשיית הקנאביס הרפואי בלבד. הצדדים התחייבו כי בתקופה של 60 ימים ממועד ההתקשרות, וכל עוד מי מהצדדים לא הודיע בתום לב על כישלון המשא והמתן להתקשרות בהסכם המפורט, לא ינהלו משא ומתן לפיתוח, ייצור או שיווק של המוצרים עם צד שלישי אחר.
בתחילת השנה, החלה כרמית לייצר לראשונה שוקולד המכיל זרעים ושמן HEMP המופק מצמח הקנאביס. שוקולד הקנאביס מיועד ליצוא בלבד, משום שבישראל אינו מותר והוא מיוצר על ידי כרמית כמותג פרטי עבור לקוחות שלה, דוגמת רשתות פארם, בהן שיווק המוצר מותר.