סופר-פארם מעלה הילוך במאבק מול שופרסל ורשת Be שבבעלותה: הרשת מהדקת את שיתוף הפעולה עם קוויק, חברת משלוחי הסופרמרקט המקוונים, שהיא אחת מבעלי מניותיה. במסגרת המהלך, לקוח שיבצע החל מהשבוע משלוחים באמצעות קוויק, יקבל החזר כספי לרכישה בסופרפארם.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר בסכום של 10 שקלים על כל רכישה מסך של 100 שקל (לחברי מועדון לייף של סופ-רארם) וחמישה שקלים ללקוחות רגילים של קוויק.
1 צפייה בגלריה
סופר-פארם
סופר-פארם
סופר-פארם
(צילום: מירב קריסטל)
לדברי עופר לוי, סמנכ"ל הסחר והשיווק בסופרפארם, "חשובה לנו דריסת הרגל בשוק המזון וחשבנו שקוויק היא אמצעי נהדר לדריסת רגל כזאת".
הרקע למהלך: שופרסל משתמשת באתר הקניות אונליין שלה כמנוף להגדלת הרכישות ב-Be: כיום ניתן לבצע בשופרסל אונליין הזמנות מזון משופרסל והזמנות מוצרי פארם מ-Be ולקבל אותם במשלוח אחד. מדובר בשירות נוחות, שמשמש כתמריץ ללקוחות שופרסל לרכוש ב-Be ובכך להגביר את מכירותיה.
יצוין, כי המבצע תקף עד לסוף השנה, בכל מחלקות סופר-פארם (למעט תרופות מרשם) כולל כפל מבצעים. לאחר ביצוע הרכישה בקוויק הלקוח יקבל קופון באפליקציית סופר-פארם, למימוש ב-260 סניפי הרשת.
קוויק קמה בשנת 2018 ושירות המשלוחים שלה מתבצע מהיום להיום. הזינוק בשירות קוויק בזמן סגר הקורונה ובכלל, הוביל לפתיחת אזורי שירות נוספים מאשקלון ועד חיפה. החברה תגיע בשנה הקרובה לכיסוי כמעט מלא של ישראל.