קניון הראל במבשרת ציון הגיש אתמול לבית משפט השלום בירושלים תביעה של כ-826 אלף שקל נגד רשת האופנה קסטרו השוכרת חנות בקניון. זאת בטענה כי קסטרו החליטה, בניגוד להסכמים שבינה לבין הקניון ובאופן חד-צדדי, שלא לפתוח את חנות העוגן ששכרה בקניון וכן לא שילמה דמי שכירות למאי ויוני.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בתביעה נטען כי קסטרו חידשה את פעילות סניפיה בקניונים אחרים "ואף הגדילה לעשות משפתחה את חנותה הממוקמת בקניון מתחרה (קניון מבשרת). בכך העצימה את הפגיעה בתובעת והדגישה את התנהלותה חסרת תום הלב, הננקטת בניסיון נפסד להפעיל מכבש לחצים פסול על התובעת, כדי שתיכנע לדרישותיה הסחטניות".
2 צפייה בגלריה
חנות קסטרו הסגורה בקניון הראל
חנות קסטרו הסגורה בקניון הראל
חנות קסטרו הסגורה בקניון הראל
(צילום: שלו שלום)
קניון הראל טוען, באמצעות עו"ד ברוריה לקנר ממשרד בן-שחר, לקנר ושות', כי בין אמצע מרץ לתחילת מאי הוא נסגר בעקבות הקורונה. עם הסרת ההגבלות נפתח הקניון מחדש ב-7 במאי. בתביעה נטען כי התובעת העניקה לכלל בעלי העסקים בקניון, בהם קסטרו, הקלות משמעותיות בתשלומי דמי השכירות והניהול. "אלא שגם לאחר שהותר לבתי העסק לפתוח את עסקם לפעילות ועל אף ההקלות, לא פתחה קסטרו את החנות".
עוד נטען כי "קסטרו החליטה, באופן חד-צדדי, שלא לשלם את דמי השכירות ואת דמי הניהול בגין המושכר, וגרמה נזקים כספיים ותדמיתיים כבדים לתובעת".
קסטרו בחרה שלא להגיב לידיעה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ברוריה לקנר
עו"ד ברוריה לקנר
עו"ד ברוריה לקנר
(צילום: יניב כהן)