לאן נעלם חומר הניקוי ל-Bissell Crosswave? צרכנים מתלוננים כבר מספר שבועות שאין להשיג את חומר הניקוי הייעודי לשואב האבק ושוטף הרצפות האלחוטי. אף על פי כן, רשתות החשמל ואתרי האינטרנט ממשיכים למכור את הפריט ללא גילוי נאות בדבר המחסור.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בעמוד הפייסבוק שלה, המילטון היבואנית מפנה צרכנים לאתרי אינטרנט שמציגים כבר שבועות הודעה שהמלאי אזל.
3 צפייה בגלריה
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
לאן נעלם חומר הניקוי ל-Bissell Crosswave?
(צילום מסך)
מדובר במוצר אמריקני ששואב, שוטף ומייבש ונמכר בארץ ב-990 שקל עד כ-1,999 שקל, תלוי בחנות ובדגם. מחירי חומר הניקוי שלו נעים בין 50 שקל ל-80 שקל לבקבוק של ליטר.
צרכן שרכש את המכשיר לפני כשבועיים ב-1,500 שקל מספר כי "כל הרשתות והחנויות דוחפות את המכשיר הזה ששואב ושוטף, אבל מותר להפעיל אותו רק עם נוזל ניקוי מיוחד שלהם, שאין להשיגו בשום מקום. היבואנית לא מסרה הודעה על כך בעמוד הפייסבוק שלה. הרשתות קרוב לוודאי יודעות שאין להשיג את חומר הניקוי כבר זמן מה. אולי זו הסיבה לכאורה שמוכרים אותו כרגע בהנחות ענק. קניתי את המכשיר והוא זרוק בבית ללא שימוש. אין לי איך להשתמש בו. זה כמו שימכרו לך מכונית כשאין לך את הדלק הרלוונטי".
3 צפייה בגלריה
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
הודעה שהמלאי אזל
(צילום מסך)
מחיפוש בפייסבוק עולה שצרכנים פשוט לא מצליחים להשיג את הנוזל. "מוצר לא שמיש כי הפסיקו לייבא לארץ את נוזל הרצפות", כתב לפני כמה שבועות אחד המגיבים. גם אתמול שאלו מספר צרכנים בעמוד Bissell: "איפה אפשר להשיג את חומר הניקוי"? החברה השיבה שניתן לרכוש אותו באחד מהאתרים הגדולים, אבל הצרכנים הגיבו כי הפריט חסר באתר כבר זמן רב.
מגיב אחר כתב שבאחד האתרים שמכרו את החומר, יש כיום רק חומר ניקוי לפרקטים, כשבשאר האתרים אין במלאי ואמזון שולחים לארץ ביוקר. "הקרוסווייב (אחד הדגמים, מ.ק) שלי הגיע עם בקבוקון של 230 מ"ל. זה מספיק לשתי שטיפות בקושי", אמר.
3 צפייה בגלריה
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
מחסור בחומר ניקוי לשואב-שוטף bissell
הצרכנים ניסו להבין איפה אפשר להשיג את חומר הניקוי
(צילום מסך)
גורם בשוק אמר ל-ynet כי "יש להם מחסור בגלל הקורונה והמשלוחים מתעכבים. הגיעה לארץ כמות אדירה לפני חודש והכל נגמר תוך יומיים. מניסיון רב מאוד, אפשר להשתמש בנוזל לשטיפת רצפות בכמות קטנה, כדי שהחומר לא יקציף (בניגוד להמלצות היצרן לפיהן אין להשתמש בחומר ניקוי רגיל, מ.ק)".
מקבוצת המילטון נמסר בתגובה: "השקתו של המותג בישראל בסמוך להתפרצות נגיף הקורונה יצרה עלייה בצריכת חומרי הניקוי והחיטוי, עברה את הצפי במאות אחוזים וגרמה למחסור נקודתי בחומרי הניקוי. אנחנו בקשר ישיר מול היצרן ונערכים לפתרון מהיר ליבוא מוצרים מארה"ב שצפויים להגיע בשבועות הקרובים".
פורסם לראשונה: 10:37, 26.06.20