חגיגת הקורונה נגמרה? מניות נטפליקס מאבדות הלילה (ה') יותר מ-11% במסחר המאוחר בניו יורק, לאחר פרסום הדו"חות לרבעון שני השני של השנה. על פי הדו"חות, החמיצה חברת שירותי הסטרימינג את תחזיות הרווח ברבעון שעבר וכן את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי. במקביל, הכריזה כי מנהל התוכן הראשי, טד סראנדוס, ישמש כמנכ"ל משותף במקביל למנכ"ל ביל הייסטינגס, והוא יצטרף לדירקטוריון.
ברבעון השני, בו התגלו השלכות מגיפת הקורונה במלואן, רשמה החברה רווח של 1.59 דולר למניה לעומת צפי ל-1.81 דולר למניה. ההכנסות עמדו עם זאת על 6.15 מיליארד דולר לעומת צפי ל-6.08 מיליארד דולר. התוספת במספר המנויים בתשלום ברחבי העולם עמדה על היקף של 10.09 מיליון לעומת צפי ל-8.26 מיליון.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
החמיצה את תחזיות האנליסטים. נטפליקס
(צילום: shutterstock)
התחזית לרבעון השלישי מעודדת פחות ביחס להכנסות: 6.33 מיליארד דולר לעומת צפי אנליסטים ל-6.4 מיליארד דולר. הרווח למניה צפוי לעמוד לפי תחזיתה על 2.09 דולר לעומת צפי אנליסטים ל-2.1 דולר. החברה צופה תוספת של 2.5 מיליון מנויים בתשלום ברבעון שלישי לעומת צפי אנליסטים שעמד על 5.27 מיליון.
מנהלי החברה הסבירו במכתב לבעלי המניות כי "הצמיחה מאטה בשעה שהצרכנים סופגים את ההלם הראשוני של הקורונה וההגבלות החברתיות". החברה סימנה לראשונה את טיקטוק כמתחרה וכתבה: "הצמיחה שלה מהממת ומדגימה את נזילות שירותי האינטרנט. במקום לדאוג מפני מתחרים אלה, אנו ממשיכים להיצמד לאסטרטגיה שלנו ומנסים לשפר את השירותים והתוכן שלנו מדי רבעון מהר יותר מהם. הצמיחה המתמשכת שלנו היא עדות לגישה זו ולגודל שוק הבידור".