שאול מרידור, ראש אגף התקציבים באוצר לשעבר, שעזב את המשרד בסערה בחודש אוגוסט האחרון, מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת ההיי-טק לייטריקס (Lightricks), שמפתחת כלים ליצירה ועריכה של תוכן ויזואלי. כך הודיעה היום (שני) החברה.
1 צפייה בגלריה
שאול מרידור
שאול מרידור
שאול מרידור
(צילום: עמית שעל)

מרידור, שהחל את הקריירה שלו במגזר הציבורי עוד בשנת 2002, בהיותו בן 26 בלבד, התפטר תוך כדי האשמות קשות כלפי שר האוצר ישראל כץ. עוד לפני כן רשם עימותים גם עם שר האוצר הקודם משה כחלון, שמינה את מרידור לתפקיד ראש אגף התקציבים ב-2017.
11 שנים היה מרידור באגף התקציבים עד שמונה לסגן הממונה האחראי על תחומי התשתיות - אנרגיה, מים, תחבורה וחקלאות. אחר כך, תחת שר האנרגיה, יובל שטייניץ, הוא ניהל את "ועדת ששינסקי" שדנה בכל הקשור למיסוי אוצרות הטבע בישראל, וקידם רפורמות בתחומי משק הגז והחשמל.


המינוי של מרידור בחברת ההיי-טק הירושלמית שהוקמה ב-2013 מגיע אחרי גיוס של כ-150 עובדים חדשים לשורות החברה בשנה האחרונה, וחתימה על הסכם שכירות ענק עם חברת גב ים בפארק ההייטק "גב ים פארק העברית", המוקם בימים אלו באוניברסיטה העברית בירושלים, בשטח כולל של כ-16 אלף מ"ר, לתקופה של 10 שנים.
מייסד-שותף ומנכ"ל לייטריקס, ד"ר זאב פרבמן: "העשייה של שאול במגזר הציבורי והפרטי והניסיון הרב שהוא מביא איתו ללייטריקס מהווים תוספת משמעותית לחברה ולצוות ההנהלה בפרט. צירופו של שאול כסמנכ"ל הכספים מגיע בעיתוי משמעותי לחברה, אחרי שנה נוספת של צמיחה פיננסית משמעותית".
מרידור מסר: "כמי שנולד וגדל בירושלים אני נרגש להצטרף לחד הקרן הירושלמי. החברה עשתה כברת דרך מרשימה בשנים האחרונות והפכה להיות שחקנית מובילה בתחומה. השלבים הבאים בחברה מאתגרים ומרגשים לא פחות ואני שמח לקחת חלק בתהליכי הצמיחה".