איש העסקים מוטי בן משה, בעל השליטה באלון רבוע כחול, מרחיב את עסקי הטקסטיל וההלבשה התחתונה שלו. ל-ynet ולממון נודע כי באמצעות נעמן גרופ שבבעלותו הפרטית המלאה (100%), רכש כעת בן משה את חברת קורל מודל מהמייסד אמיר הברפלד, שימשיך להחזיק ב-40% מהחברה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה מגלגלת כ-20 מיליון שקל בשנה, ומתמחה בייצור ושיווק סיטונאי של הלבשה תחתונה, ביגוד פנאי, פיג'מות ובגדי ים, ומחזיקה במותגי בגדי הים "בננה" ו-SIS ובמותג ביגוד הפנאי Te Ha Bad. כמו כן, היא מייצרת ומשווקת מותגים פרטיים לרשתות כמו המשביר לצרכן ו-H&O.
1 צפייה בגלריה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
(צילום: מוטי קמחי)
עוד נודע כי קורל מודל תמוזג עם רשת בוניטה דה מאס, המתמחה בהלבשה תחתונה ונרכשה על ידי בן משה תמורת תשעה מיליון שקל בספטמבר האחרון, לאחר שנקלעה לקשיים. בוניטה מנוהלת על ידי נעמן גרופ, שהתחייבה להפעיל לפחות 26 מסניפיה.
באוגוסט רכש בן משה גם את השליטה (60%) ברשת הום סטייל, אחת הסיטונאיות והיבואניות הגדולות בארץ לכלי מיטה ווילונות, שפועלת בסינרגיה עם רשת ורדינון שגם בבעלות בן משה.
דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, אמר בתגובה: "השלמנו גיבוש קונספט חדש לרשת בוניטה דה מאס שרכשנו בספטמבר ואנחנו גאים לצרף לפורטפוליו שלנו גם את המותגים של קורל מודל. המטרה: גיוון והרחבת הפורטפוליו העסקי שלנו בתחומי הריטייל בכלל וההלבשה בפרט".