מעכשיו, צרכנים יכולים להנפיק כרטיס אשראי בעצמם: חברת האשראי כאל השיקה היום (שלישי) שירות הנפקת כרטיס אשראי מהיר דרך אפליקציית כאל. בסיום הליך ההנפקה, ניתן לשלם עם הכרטיס באמצעות האפליקציה וקירוב הנייד למסופוני התשלום.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הכרטיס מונפק תוך דקות, מוזן אל תוך האפליקציה ואפשר להתחיל לשלם איתו בבתי עסק שמקבלים תשלום ב-emv (טכנולוגיית טאפ און, או טאץ', עם סמל ה-WiFi השוכב). בהמשך יישלח לבית הלקוח כרטיס פלסטיק, שמתאים לבתי עסק שלא משתמשים עדיין בטכנולוגיה הזאת. נקודת התורפה: אי אפשר לקנות איתו אונליין - עד להגעת כרטיס הפלסטיק.
1 צפייה בגלריה
כאל הנפקת כרטיס אשראי באפליקציה
כאל הנפקת כרטיס אשראי באפליקציה
הנפקת כרטיס אשראי באפליקציה של כאל
"תהליך הנפקת כרטיס האשראי נעשה ללא טפסים וניתן לשלם בו ללא צורך בהמתנה לכרטיס האשראי הפיזי מפלסטיק", כך נמסר מכאל. גם ישראכרט תשיק שירות דומה בקרוב.

איך מנפיקים?

ההנפקה מצריכה הורדה של אפליקציית כאל. אחרי מילוי פרטים כמו שם, שם משפחה, כתובת, חשבון בנק, מקצוע והכנסה, מונפק ללקוח הכרטיס הדיגיטלי, שמוזן לאפליקציה וכאמור זמין מיידית בבתי העסק המתאימים.
הכרטיס החדש מיועד כנראה ללקוחות חדשים, שכאל מעוניינת להפנות ישירות לאפליקציה שלה, שכן לקוח כאל יכול להזין את הכרטיס הנוכחי שלו לאפליקציית התשלום, אלא אם הוא מעוניין בהטבות השונות של הכרטיס החדש.
יש פה דמי כרטיס חודשיים, שנגבים אחרי שנה: 15.90 שקל לעסקאות עד 1,750 שקל בחודש. מעל סכום זה: 9.90 שקלים לחודש ו-5,000 שקל ומעלה: פטור מדמי כרטיס. מסגרת האשראי תיקבע לפי פרופיל הסיכון של הלקוח שנקבע בתהליך החיתום המהיר.
השירות זמין רק ללקוחות שמחזיקים במכשיר עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, ובהמשך עם כניסת אפל פיי לישראל, יהיה זמין גם לטלפונים עם מערכת הפעלה ios.
ישראכרט כבר מאפשרת הנפקת כרטיס דיגיטלי אונליין לחלק מלקוחותיה בעת דיווח על אובדן / גניבה ללקוחות הקבוצה. בשבועות הקרובים תרחיב את השירות ותאפשר כרטיס דיגיטלי אונליין בעת הנפקת כרטיס חדש. גם מקס צפויה להשיק שירות דומה בקרוב.