כדי שלא יהיה משעמם: בניגוד לסגר הקודם, הצרכנים כך נראה עדיין לא מסתערים על מוצרי המזון וההיגיינה בסופרמרקטים לפני הסגר השני שאולי עומד בפתחנו, אך בכל הקשור למשחקי קופסה, פאזלים, משחקי הרכבה ויצירה, אופניים וקורקינטים לילדים דווקא נרשמת עלייה בביקושים. כך לפחות מדווחים בחנויות.
בין אם מדובר בצרכנים המקדימים את קניותיהם לחגים ובין אם מדובר בלחץ בגלל הסגר הצפוי, ברשתות כפר השעשועים ועידן 2000 כבר נערכים להגדלת המלאים גם במכירות אונליין.
1 צפייה בגלריה
תערוכת לגו
תערוכת לגו
משחקי הרכבה. אילוסטרציה
(ירון שרון)
"כבר בסוף השבוע האחרון מרגע הכרזת הסגר ישנה עלייה של עשרות אחוזים בהזמנות", מאשר ל-ynet אורי לנדא, מנכ"ל אתר אמיגו. "הביקוש למשחקי קופסה התחיל הרבה יותר מוקדם מהרגיל, בגלל החשש מסגרים והישארות בבית בשל מצב הקורונה. נערכנו מבעוד מועד עם מלאי ענק של משחקי יצירה, קופסה וחשיבה, ואנו מציעים אפשרות של קבלת המוצרים עוד באותו היום".
לדבריו, לקראת חגי תשרי ובמיוחד לפני יום כיפור ישנה עלייה חדה בביקוש לפאזלים ולקטגוריית הגלגלים (בעיקר קורקינטים וגלגיליות). "בשבועיים האחרונים אנו רואים חזרה בביקושים לפאזלים כפי שהיה לפני מספר חודשים בזמן הסגרים והשהייה הממושכת בבתים. לקראת החגים דאגנו באתר שיהיה מלאי שמתאים לילדים, ובמקביל הרחבנו את הקטגוריה החדשה של פאזלים למבוגרים".
גם בחנויות הצעצועים הקטנות בשכונה מורגשת עלייה בביקושים למשחקים אלה. כך מדווח שמוליק סייאג, הבעלים של חנות ורוד כחול באבן יהודה. לדבריו, יש דרישה גדולה גם לערכות יצירה. כך עולה גם בבדיקה שערכנו בחנות הפנינג בצומת בני דרור.