נתוני מכירות מקוונים מרשימים לענקית הקמעונאות וולמארט: אתמול (ג') דיווחה החברה על קפיצה של 97% במכירות האונליין שלה בארה"ב ברבעון השני, לפי רשת החדשות CNBC.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לדברי החברה, רווחי הרבעון השני זכו לעידוד מצרכנים שמיהרו להוציא את התמריצים שקיבלו מהממשל הפדרלי בשעה שעסקי האונליין של החברה המשיכו לצמוח. כך, מכירות האונליין של וולמארט נהנו גם מצרכנים שבחרו במשלוחים לביתם או בביצוע הזמנה מקוונת ואיסוף מהחנות, בעיקר בתחומי המזון ומוצרים ביתיים כלליים. לפי סמנכ"ל הכספים הראשי של וולמארט, ברט ביגס, מאז פברואר ובתגובה למשבר הרחיבה החברה את זמינות המשלוחים וזמני האיסוף ב-30%.
1 צפייה בגלריה
סניף של רשת וולמארט
סניף של רשת וולמארט
סניף של רשת וולמארט
(צילום: Shutterstock)
"הלקוחות שלנו שהו כל כך הרבה יותר זמן בבית שחווינו מכירות חזקות בקטגוריות כמו טלוויזיות, מחשוב ובית חכם", אמר מנכ"ל וולמארט דאג מקמילון בשיחת ועידה. בעוד מסעדות רבות התמודדו עם הגבלות, "משפחות המשיכו להכין יותר ארוחות בבית, והעסק שלנו הרוויח מהטרנד הזה".
הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-137.74 מיליארד דולר לעומת תחזית של 135.48 מיליארד דולר שביצעה חברת הנתונים רפיניטיב. אלה מייצגים עלייה של 5.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון בהכנסה נטו של 6.48 מיליארד דולר - שיפור של כ-80% לעומת הרבעון המקביל.
מכירות החברה בחנויות הזהות בארה"ב עלו ב-9.3% ברבעון השני לעומת התקופה המקבילה, ומסמנים רבעון שני רצוף של צמיחה ומראים כי וולמארט הולכת ותופסת נתק שוק בקטגוריות נוספות בשעה שקמעונאיות רבות אחרות סוגרות חנויות או מכריזות על פשיטת רגל על רקע משבר הקורונה.