שני לוי, תושבת הצפון, טוענת בתביעה שהגישה נגד פלאפון כי החברה מסרה את פרטי השיחות שלה לארוסה, שחשד כי היא בוגדת בו. לטענתה, רשימת השיחות שנמסרה לארוס לא הוכיחה כי בגדה, אך מערכת היחסים ביניהם נהרסה. בתביעה נגד פלאפון מבקשות שני לוי ואמה פיצוי של 120 אלף שקל בגלל רשלנות החברה לכאורה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
פלאפון טוענת כי עשתה כל מה שאפשר כדי למנוע מקרים כאלה, ומי שאחראי לפצות את לוי הוא בן זוגה לשעבר, שהוציא לכאורה במרמה את הפרטים עליה.
2 צפייה בגלריה
שני לוי
שני לוי
התובעת, שני לוי
(צילום פרטי)
לוי טוענת באמצעות פרקליטה, עו"ד יריב ואקנין, כי ארוסה התחזה לאישה כאשר התקשר לפלאפון וחתם על בקשה להנפקת פירוט השיחות, תוך זיוף החתימה לכאורה של האם. לטענת לוי, שיחת הטלפון בוצעה במספר אחר מזה של המינוי שלה, ולכן היה על פלאפון להתקשר לטלפון של המינוי של לוי כדי לאמת את הזיהוי.
בכתב ההגנה שהגישה פלאפון נטען כי על שני לוי ואמה לתבוע את הארוס לשעבר, שהתקשר למוקד הטלפוני כשהוא מתחזה לאישה "והצליח לרמות את נציגת פלאפון". פלאפון הודיעה לבית המשפט כי היא זכאית לקבל מהארוס פיצוי על כל סכום שייפסק נגדה.
2 צפייה בגלריה
עורך הדין יניב ואקנין
עורך הדין יניב ואקנין
עורך הדין יריב ואקנין
עו"ד ואקנין: "לא ייתכן כי חברת סלולר בעלת מאגרי מידע עצומים תהיה נתונה להפצה ולשיתוף. פגעו למרשתי בפרטיות ובשמה הטוב על לא עוול בכפה. הנזק שנגרם לה עצום".
מפלאפון נמסר: "החברה פעלה כדין, ואנו בטוחים כי גם בית המשפט יפסוק כך".
הארוס אמר כי "הטענות נגדי לא היו ולא נבראו. אין הוכחה שאני התקשרתי. אגיב בבית המשפט".