הנקודות עוברות לאונליין: לראשונה בצבא, מתגייסים, חיילים בשירות חובה ובקבע יוכלו לממש אונליין את הנקודות שהצבא מעניק להם לרכישת ביגוד והנעלה, כולל משלוחים היישר לבסיס.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אתר שוז אונליין (ShoesOnline) האתר הגדול בישראל להנעלה, שבבעלות המייסדים יוסי כראדי, דקל סטולרו ואלעד טל, נבחר במכרז משרד הביטחון להיות הספק והתחייב למשלוח לבסיס, או לבית החייל, תוך חמישה ימים בלבד.
1 צפייה בגלריה
אתר שוז אונליין
אתר שוז אונליין
אתר שוז אונליין
(צילום מסך מתוך האתר)
עד כה, מימוש הנקודות התאפשר רק ברשתות של חנויות פיזיות ובהן המשביר, נעלי גלי, מגה ספורט ואחרות. אולם משבר הקורונה, שהביא לסגירה של חנויות והסגר הממושך של חיילים בבסיסים הביא לצורך באונליין. שווי הנקודות נע החל מ-250 שקל למתגייס ועד 2,000 שקל לשנה לאנשי קבע.
גורם במערכת אמר לממון ול-ynet כי "משבר הקורונה שהביא לסגירה של החנויות הפיזיות ברחוב ובקניונים, הסגר הממושך של חיילים בבסיסים וגיוס אוגוסט הגדול, הביא אותנו למהפכת האונליין. כעת יוכלו החיילים לרכוש מהבסיס ולקבל לבסיס, גם אם לא עזבו אותו לתקופה ארוכה. באתר שוז נמכרים מוצרים של למעלה מ-100 מותגים ידועים כמו נייקי, אדידס, סאקוני וכו', חלקם בשת"פ עם יבואנים רשמיים מישראל, לצד יבוא מקביל ובמחירים תחרותיים".
דקל סטולרו, מנכ"ל שוז, אמר: "פיתחנו מערכת שיכולה להציג לחייל את יתרת הנקודות שלו, למימוש. הזכייה צפויה להניב לנו גידול משמעותי בהכנסות. הנקודות לחיילי צה"ל מגלמות קניות בשווי 150־200 מיליון שקל בשנה וההערכה כי 10%-15% יעברו לקנייה באתר".