בקניוני עזריאלי אימצו את השיטה הבריטית לעזרה למסעדות הנמצאות בקניונים שלהם. בעקבות ירידה של כ-40% בעסקי ההסעדה בקניונים בשל חשש הציבור לשבת במקומות סגורים, החליטו בהנהלת הרשת להיחלץ לעזרת המסעדנים. בהשקעה של מיליון שקל יחלקו מהשבוע שוברים בשווי 20 שקל לאדם לרכישה בבתי הקפה, במסעדות ובדוכני המזון המהיר.
המתנה היא ללא התניות או חובה לרכישה בסכום מסוים: אם רכשתם כריך ב-20 שקל, לא תידרשו לשלם. השובר, שאפשר לקבל באפליקציית עזריאלי, אמנם מוגבל לפעם אחת לאותו עסק, אך לא מוגבל במספר בתי העסק; כך שאפשר יהיה לרכוש באותו יום או שבוע מזון (מכל התפריט) מכמה בתי אוכל, ובכל אחד מהם ליהנות מהזכות ל-20 שקל מתנה.
1 צפייה בגלריה
קניון עזריאלי
קניון עזריאלי
קניון עזריאלי בחסות הקורונה
(צילום: דנה קופל)
בלונדון הממשלה מעניקה הטבה של 10 ליש"ט לאדם לארוחה, שלושה ימים בשבוע, ובכך הזניקה את עסקי המזון שנפגעו בקורונה. ארנון תורן, ראש תחום הקניונים בקבוצה, אמר ל"ממון" ול-ynet כי בתי האוכל אינם משתתפים בעלות ההטבה והיא על חשבון עזריאלי בלבד. לדבריו, "זה חסר תקדים. הטבה ללא אותיות קטנות". בניגוד ללונדון, בעזריאלי ההטבה תקפה רק השבוע, השבוע האחרון של החופש הגדול.
בעקבות הקורונה הקהל מעדיף לשבת בבתי קפה בחוץ. הנפגעים העיקריים הם בתי הקפה והמסעדות בקניונים. אחד מבעלי הרשתות אמר ל"ממון" ול-ynet: "המצב בקניונים קשה, יש ירידה של 45%. בסניפים ברחוב כמעט צימצמנו פערים מול השנה שעברה, אך בקניונים קונים מה שצריכים ויוצאים".