ברילה חוזרת למדפים: שסטוביץ, היבואנית הרשמית של פסטה ברילה, חידשה היום (ד') את אספקת הפסטה הסדירה לרשתות המזון לאחר הפסקה של כמה ימים עקב ביקושים גדולים שחיסלו את מלאי החברה. שסטוביץ מסרה כי בשלב הזה לא צפוי מחסור באספקת הפסטה למרות משבר הקרונה באיטליה וסגירת אחד ממפעלי הפסטה הגדולים של ברילה במחוז פארמה, שעדיין שרוי בעוצר. האספקה מגיעה כעת ממפעלים אחרים של החברה.
אספקה סדירה של מוצרי פסטה מאיטליה מוכת הקורונה והמשותקת אינה מובנת מאליה כעת הן בגלל הביקושים העצומים בכל העולם למוצרי מזון ובכלל זה למוצרי ברילה והן בגלל הקשיים שחווה איטליה. מהחברה נמסר כי הקשרים רבי השנים שלה עם יצרנית הפסטה מסייעים להבטחת האספקה.
1 צפייה בגלריה
פסטה ברילה
פסטה ברילה
פסטה ברילה
(צילום: ברילה)
פסטה ברילה נכנסה לראשונה לישראל בתחילת שנות ה-90 על ידי עלית והיתה הפסטה המיובאת הראשונה בארץ. ב-97' חיסלה עלית את עסקי הפסטה. הזיכיון עבר מיד ליד עד ששסטוביץ רכשה אותו לפני כ-20 שנה.
כעת, בעקבות בהלת הקניות של הציבור החושש מהסגר ממושך, נרשמה בשבועיים האחרונים, על פי נתוני סטורנקסט עלייה של כ-40% במכירות מוצרי מזון, ב-2.6 מיליארד שקל. הרשתות דיווחו שלצד נייר הטואלט כיכבו גם מוצרי הפסטה היבשה ובעיקר ברילה, שהיא בעלת חיי מדף ארוכים.