פרטנר מפצה על תקלת הענק של החברה בכך שהחל מהיום (ד') תאפשר פתיחה למשך חודש ללא עלות של ערוץ האח הגדול, חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית. כמו כן לקוחות יוכלו להזמין שלושה סרטים חינם מספריית הסרטים שבתשלום ב-VOD. עם זאת, גם הבוקר לקוחות מתלוננים כי התקלה עוד נמשכת.

לפי החברה מדובר בהטבה בשווי של כ-130 שקל ללקוח, אבל סביר להניח שעבור רוב הלקוחות – רק חלק מהתכנים הללו מהווים הצעה אטרקטיבית.
6 צפייה בגלריה
סניף של פרטנר
סניף של פרטנר
סניף של פרטנר
(צילום: יאיר שגיא)
הזמנת התכנים מעודכנת אוטומטית לכלל הלקוחות עד 12 בפברואר כולל. לקוחות שכבר מנויים לחלק או לכל התכנים, לא יחויבו בתקופת ההטבה ולא ישלמו על התכנים.
6 צפייה בגלריה
פרטנר תקלה הודעה פיצוי
פרטנר תקלה הודעה פיצוי
ההודעה של פרטנר על הפיצוי
(צילום מסך)

פרטנר: התקלה תוקנה. לקוחות: לא אצלנו

"התקלה בשירות הטלוויזיה תוקנה, וניתן כבר לצפות עכשיו באופן תקין", טענו אתמול בפרטנר. אבל לקוחות רבים מציפים את עמוד הפייסבוק של החברה בטענה כי התקלה בטלוויזיה לא תוקנה אצלם.
הבוקר לקוחות כתבו ל-ynet כי לאחר שנראה היה שהתקלה תוקנה אתמול, היום היא שוב התחדשה: "לא יאומן! התקלה בפרטנר חזרה הבוקר לאחר שתוקנה אתמול, ושוב לא ניתן לצפות בטלויזיה".
חלק מהלקוחות טוענים אף לתקלת אינטרנט. לקוח אמר ל-ynet כי הוא סובל מתקלת אינטרנט כמה ימים. בפייסבוק יש עשרות לקוחות שטוענים שהתקלה אצלם היא גם בשירות האינטרנט של החברה.
החברה מסרה, כי "במיוחד היום, אנחנו זוכרים שזאת האחריות שלנו לספק חוויית צפייה מצוינת ללקוחותינו. לצערנו בימים האחרונים זה לא קרה כמו שאנחנו מאמינים שזה צריך לקרות. לכן, החלטנו להעניק הטבה משמעותית לכלל הלקוחות. אנחנו מבקשים שוב להתנצל על התקלה, מודים לכם על הסבלנות, ונמשיך לעבוד קשה כדי לזכות באמון שלכם מחדש. תודה וסליחה".
אך את הלקוחות זה לא מרגיע. לקוחות מתלוננים בנוסף על טיב הפיצוי. לקוח טען: "נותנים סרטים שראיתי כבר לפני שנה וממבחר של כמעט כלום. במקום זה תנו חודש ללא עלות". לקוחה אחרת טוענת: "זה פיתוי לא פיצוי. רוצים שנתמכר לערוצים ולתכנים בתשלום. לא מתכוונת להשתמש בזה. שיחזירו כסף על החודש הזה".
6 צפייה בגלריה
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
תגובות לקוחות להודעה על הפיצוי
(צילום מסך)
6 צפייה בגלריה
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
(צילום מסך)

6 צפייה בגלריה
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
פרטנר פיצוי תקלה תגובות
(צילום מסך)

פרטנר הכחישה שיש תקלה ארצית וטענה לעומס

התקלה בחברת פרטנר TV החלה ככל הנראה ביום חמישי האחרון והסלימה אתמול (ב') וניתן להסיק כי השפיעה על מאות אלפי לקוחות שלא הצליחו לצפות טלוויזיה. לחברה רבע מיליון מנויים. החברה לא דיווחה בתחילה על תקלה למנויים, אלא רק לאלו מהם שמתקשרים לשירות. כמו כן טענה כי מדובר בבעיית סנכרון מול הממיר, שניתנת לתיקון בקלות: מוציאים את הממיר מהחשמל ומחזירים. רק שמספר הלקוחות המתלוננים הלך וגדל ורובם לא הצליחו לפתור אותה בדרך פשוטה זאת.
6 צפייה בגלריה
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
השגיאה שחוו הלקוחות בממירים
(צילום מסך)
במקביל, שירות הלקוחות של החברה קרס. לקוחות העלו לעמוד הפייסבוק של החברה עשרות רבות של צילומי מסך המעידים על המתנות של למעלה משעה על הקו בשירות הטכני. בחברה הכחישו תחילה שהשירות הטכני קרס וטענה שהעומסים נגרמו בגלל הסגר. מאוחר יותר הודתה בקריסת השירות הטכני .
לקוח שפנה ל-ynet בתלונה, טען כי כבר מספר ימים שיש לו תקלות בטלוויזיה: "תקלה מיום חמישי, שבאה לידי ביטוי בהודעת שגיאה בטלוויזיה. ניתוק הממיר מחשמל לא עוזר. ניסינו הכל. בשירות המתנו 50 דקות ונשברנו".
לקוח נוסף טען בעמוד הפייסבוק של החברה שהוא סובל במשך מספר ימים מתקלות וניתוקים ואחרי שלושה ימים הצליח להשיג את התמיכה הטכנית. נמסר לו כי מדובר בתקלה ארצית שנמשכת מספר ימים.
גורם בענף טען כי "בימים האחרונים יש תקלה בפרטנר TV שהם משתיקים. כשמתקשרים למוקד יש מיד מענה טלפוני שמודה בתקלה, מציע ללקוחות לנתק את הממיר ולחבר ובמקביל אומרים שהם עושים הכל כדי לפתור את התקלה וכל זה בשיא הסגר. הסיפור הבוקר הוא שכנראה גם המוקד הטלפוני שלהם קרס. בשעות האחרונות עשרות לקוחות מעלים צילומי מסך של זמן המתנה בלתי סביר (שעה, שעתיים וכו'). אף אחד לא עונה שם". מדובר במערכת שהושקה לפני שלוש שנים ושודרגה לפני כשנה.
פרטנר הגיבה בתחילה: "בהמשך לפניות לקוחות אנחנו מטפלים בעומסים על המערכת. לא מדובר על השפעה על כלל הלקוחות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".
אחרי כמה שעות עדכנה את התגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ"ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".
פורסם לראשונה: 20:16, 12.01.21