גם הבוקר (שלישי): נמשכת התקלה שפוגעת בלקוחות פרטנר מיום חמישי, כך שאינם יכולים לצפות בטלוויזיה דרך הממיר או האפליקציה.
מזה מספר ימים לקוחות מתלוננים שתקלה בממירים מפריעה להם לצפייה בטלוויזיה והם לא מצליחים לקבל מענה בשירות הטכני. כמו כן, נטען שהתקלה לא דווחה למנויים, אלא רק לאלו מהם שמתקשרים לשירות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לקוחות העלו לעמוד הפייסבוק של החברה עשרות רבות של צילומי מסך המעידים על המתנות של למעלה משעה על הקו בשירות הטכני.
סניף של פרטנרסניף של פרטנר
סניף של פרטנר
(צילום: יאיר שגיא)
לקוח שפנה ל-ynet בתלונה, טוען כי כבר מספר ימים שיש לו תקלות בטלוויזיה: "תקלה מיום חמישי, שבאה לידי ביטוי בהודעת שגיאה בטלוויזיה. ניתוק הממיר מחשמל לא עוזר. ניסינו הכל. בשירות המתנו 50 דקות ונשברנו".
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכיםלקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
(צילום מסך)
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכיםלקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
השגיאה שחוו הלקוחות בממירים
(צילום מסך)
עוד לקוח אמר ל-ynet כי "אמא שלי בת 71, יושבת לבד בבית כל היום ולא מצליחה לצפות בטלוויזיה, היא משתגעת. ניסתה להשיג אותם כל היום". לירז כתבה: "איזו התנהלות של חברה, מקומם. הייתי על הקו שעה וארבעים ואז הייתה הודעה שמשהו השתבש וניתקו לי את השיחה". "גם אנחנו בלי טלויזיה והמספר שלהם מנותק. יש ל פה ארבעה ילדים שנמאס להם לעשות יצירות כל היום", סיפרה ריבי.
לקוח נוסף טען בעמוד הפייסבוק של החברה שהוא סובל במשך מספר ימים מתקלות וניתוקים ורק כעבור שלושה ימים הצליח להשיג את התמיכה הטכנית. נמסר לו כי מדובר בתקלה ארצית שנמשכת מספר ימים.
גורם בענף טוען כי "בימים האחרונים יש תקלה בפרטנר TV שהם משתיקים. כשמתקשרים למוקד יש מיד מענה טלפוני שמודה בתקלה, מציע ללקוחות לנתק את הממיר ולחבר ובמקביל אומרים שהם עושים הכל כדי לפתור את התקלה וכל זה בשיא הסגר. הסיפור הבוקר (שני) הוא שכנראה גם המוקד הטלפוני שלהם קרס. בשעות האחרונות עשרות לקוחות מעלים צילומי מסך של זמן המתנה בלתי סביר (שעה, שעתיים וכו'). אף אחד לא עונה שם".
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכיםלקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
לקוח שחיכה מעל לשעה למענה טלפוני
(צילום מסך)
לקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכיםלקוחות מתלוננים בפייסבוק על התקלה ועל זמני ההמתנה הארוכים
לטענת לקוחות, מדובר בתקלה מתמשכת
(צילום מסך)
ככל הנראה מדובר בבעיית סנכרון של המנוי מול מערכות פרטנר. ניתן לנתק את הממיר או הנתב מהחשמל לאתחול, והמנוי מסתנכרן באופן מיידי. אם לא מסתדר: יש ליצור קשר עם השירות הטכני לשם סנכרון מרחוק, רק ששם כאמור, לא ממהרים לענות. הסיבה לתקלה עשויה להיות עומס על המערכת. יתכן בשל הסגר.
מפרטנר נמסר: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ"ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".
מאוחר יותר נמסר מפרטנר כי "השירות מתחיל לחזור בהדרגה לחלק מהלקוחות שחווו תקלה. בנוסף, אחוז משמעותי עושה שימוש בצפייה בערוצי קשת, רשת וכאן באמצעות האפליקציות שממשיכות לעבוד כרגיל. כל האפליקציות בממיר, כולל נטפליקס, יוטיוב ועוד, גם הן עובדות כרגיל. הטיפול בתקלה נמשך, וצפוי להימשך לאורך הלילה במטרה להחזיר במהרה את השירות לתקינות מלאה".
פרסום ראשוני: 14:26 , 11.01.21