שכונה חדשה בראשון לציון על שטח מחנה צריפין: חברת תדהר בנייה מקבוצת תדהר תבנה עבור קבוצת מור פרויקט מגורים הכולל 254 יחידות דיור חדשות בשכונת נרקיסים בצפון-מזרח העיר. השכונה נבנית בימים אלה על שטח הבסיס הצבאי שהתפנה במסגרת החלטת הממשלה לפנות בסיסים צבאיים במרכז הארץ לצורך הגדלת היצע הדיור באזורי הביקוש.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
היקף הביצוע מוערך ב-220 מיליון שקל והיקף ההכנסות מהפרויקט צפוי לעמוד על כ-435 מיליון שקל. הפרויקט, שיוקם בכניסה לשכונה, צפוי לכלול שלושה מגדלי מגורים בני 22 קומות כל אחד עם 254 דירות וקומת מסחר בשטח של כ-2,000 מ"ר. הפרויקט ייבנה משני צידי רחוב שדרות ירושלים בשכונה מעל שדרת מסחר, באופן שאמור לייצר שטח ציבורי ירוק לרווחת התושבים בהיקף של 300 מ"ר.
2 צפייה בגלריה
הדמיית פרויקט מור נרקיסים
הדמיית פרויקט מור נרקיסים
הדמיית פרויקט מור נרקיסים
(הדמיה: קבוצת More)
181 דירות מכלל יחידות הדיור שייבנו ישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן לזכאים שזכו בהגרלה לדירות מוזלות. מדובר בדירות בנות שלושה חדרים שמחיריהן מגיעים ללא יותר מ-950 אלף שקל במסגרת תוכנית הדיור המוזל. שאר הדירות שייבנו יכללו 5-6 חדרים וימכרו בשוק החופשי. לשם השוואה, דירות של חמישה חדרים בשטח ממוצע של 120 מ"ר עם מרפסת בקומות העליונות יעלו סביב 2.7 מיליון שקל.
בסך הכול צפויות להיבנות על השטח המתפנה בשכונת נרקיסים, הממוקמת בקרבת צירי תנועה מרכזיים כמו כביש 431 וכביש 6, כ-20 אלף יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר, מוסדות ציבור ושטחים פתוחים. על פי תוכניות ועדות התכנון, פיתוח השכונה כולל הקמת פארק משותף לראשון לציון ולבאר יעקב השכנה.
2 צפייה בגלריה
מימין: חנן מור, יו"ר קבוצת מור וטל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה
מימין: חנן מור, יו"ר קבוצת מור וטל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה
מימין: חנן מור, יו"ר קבוצת מור וטל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה
(צילום: אייל טואג ורונן אקרמן)
חנן מור, יו"ר קבוצת מור, מסר: "החיבור עם קבוצת תדהר מייצר מכפיל כוח שמביא לידי ביטוי את חוזקות הייזום של קבוצת מור עם יכולות הבנייה והעמידה בלוחות זמנים של תדהר בנייה". טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה ומשנה למנכ"ל קבוצת תדהר, הוסיף: "מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שיוליד שלושה מגדלי מגורים רבי קומות ברמת הגימור הגבוהה ביותר".