בקשה לתביעה ייצוגית נגד HOT הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי זוג מהשרון, שטוענים כי הם ולקוחות אחרים של החברה סובלים מתקלות חוזרות ונשנות בממיר מיני פייבר בוקס, שבאות לידי ביטוי בעיקר בקפיאת התמונה במהלך זפזופ בין ערוצים. לטענתם, בעת צפייה בתוכניות מוקלטות, הממיר יכול להיתקע כל רבע שעה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בני הזוג התעסקו בתקלות מספר חודשים, במהלכם המתינו לטכנאים שלוש פעמים. נטען כי הלקוחות מחכים בכל פעם לטכנאים, תוך בזבוז זמנם ולרוב על חשבון זמן עבודה, כאשר התקלה חוזרת על עצמה לאחר זמן קצר. בני הזוג הקליטו שיחה עם טכנאי HOT, בה הוא אמר להם "אני מכיר את הבעיה הזאת, אין לה פתרון למעט החלפה לממיר פשוט יותר".
1 צפייה בגלריה
ייצוגית נגד HOT: תקלות חוזרות של קפיאת התמונה בעת זפזופ בין ערוצים
ייצוגית נגד HOT: תקלות חוזרות של קפיאת התמונה בעת זפזופ בין ערוצים
ייצוגית נגד HOT: תקלות חוזרות של קפיאת התמונה בעת זפזופ בין ערוצים
בכל פעם שבה מתרחשת התקלה, פונים חברי הקבוצה אל HOT ונציגיה מדריכים אותם לנתק את הממיר מהחשמל ולחברו מחדש ושלל פתרונות דומים, לצד תיאום טכנאי לצורך טיפול בתקלה שבממיר או החלפתו. במקרה מסוים, הלקוח המבקש לתבוע אף ניגש בעצמו למוקד שירות של החברה והחליף את הממיר בעצמו.
בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות', נטען כי HOT ממשיכה לתאם ללקוחותיה ביקורי סרק של טכנאים, תוך גרימת עוגמת נפש ללקוחות ולטכנאים. עוד נטען כי HOT מספקת ללקוחותיה ביודעין ממירים תקולים שפוגעים בחוויית הצפייה ואף מטרטרת אותם וגורמת להם להמתין לשווא לטכנאים מטעמה, לכאורה כדי לתקן את הממירים ו/או להחליפם, על אף שהיא יודעת שהתקלה אינה בת טיפול והיא מתרחשת גם בכל ממיר חלופי.
מ-HOT נמסר בתגובה: "החברה קיבלה את התביעה, תלמד ותגיב לה בבית המשפט. ממירי המיני פייבר הם ממירים מתקדמים המכילים פיצ'רים חדשניים ומשרתים לקוחות מרוצים רבים. הממירים עברו בדיקות קפדניות במעבדות היצרן וקיבלו את כל האישורים הנדרשים".