הקורונה ממשיכה לדחוף רשתות להשיק אתרי אינטרנט: רולדין השיקה אתר מכירות וכך גם רשת האופנה לצעירות טוונטי סיקס (TwentySix), שהחלה למכור אונליין ואף מציעה מבצע לרגל ההשקה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
האתר של רולדין מאפשר משלוח עד הבית (ביום שלמחרת ההזמנה) ב-30 שקל למשלוח, מינימום 70 שקל להזמנה. ניתן גם להזמין דרך האתר ולאסוף את הפריטים מחלק מ-87 סניפיה.
2 צפייה בגלריה
רולדין
רולדין
רולדין
(צילום: יח"צ)
באתר נמכרים לחמים, עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים, מארזים ומגשי אירוח - במחירי הרשת. המשלוחים מגיעים למספר אזורים מוגבל ויורחבו לכל הארץ בהמשך.
מהרשת נמסר כי "עם פרוץ המשבר, והצורך של צרכני הרשת, רולדין החליטה להשיק אתר מכירות. ניתן לבדוק לפני הקנייה האם המשלוחים מגיעים לאזור של הלקוח".
רולדין אמנם הייתה מרשתות הקפה הבודדות שהחזיקה סניפים פתוחים בשיא המשבר, בשל היותה עסק חיוני (מאפייה), אך הרשת נפגעה במשבר, כמו כל רשתות בתי הקפה. היא בעיקר נפגעה בסניפים בקניונים.

החנויות היו סגורות בקורונה, האתר הוא מנוע צמיחה

טוונטי סיקס לעומת זאת, הייתה סגורה חודשיים בעת המשבר. לדברי הבעלים יניב לוי, "הבאנו סחורות, נערכנו מראש והעסק היה סגור חודשיים, כך שצריך להתמודד עם מלאי שנשאר מעבר לירידה במחזור".
זו רשת שהתמחור של הפריטים הנמכרים בה נע בין חמישה שקלים ל-100 שקל ורוב הפריטים נמכרים בכ-50 שקל. היא מציעה פריטים מאוד טרנדיים ותחלופת הקולקציות בה גבוהה, לכן היא חביבה על נערות. יש לה שתי חנויות בראשל"צ מול קניון הזהב וברחובות מול קניון עופר. את החנות השלישית, בנתניה – סגרה.
אם לא הייתה משיקה אתר, הרשת הייתה סובלת עוד יותר ממעבר לקוחות לאתרים הסיניים כמו shein ואתרים בריטים כמו Boohoo ואסוס. האתר שלה מציע משלוח חינם בקנייה מעל 200 שקל, כשהמשלוח מגיע למחרת באמצעות חברת השליחויות YDM.
2 צפייה בגלריה
טוונטי סיקס (TwentySix)
טוונטי סיקס (TwentySix)
האתר של טוונטי סיקס
(צילום מסך מהאתר)
"בשיא הקורונה מכרנו דרך וואטסאפ ואינסטגרם וראינו היענות מטורפת, זה ממש הפתיע. זו הזדמנות לאנשים מכל הארץ לקנות אצלנו. לחנות שלנו בראשל"צ מגיעות בנות מכל הארץ, אבל בגלל הקורונה רבים משתדלים להימנע מלהיכנס לחנויות", הוא מסביר. "לכן החלטנו לפתוח אתר. המצב שלנו לא רע כי השמיים סגורים אז הרבה כסף נשאר בארץ ולא מבוזבז בחו"ל, אבל לא נפתח כרגע חנויות נוספות והאינטרנט זה מנוע הצמיחה שלנו עכשיו".
מה גובה ההשקעה באתר? "כמה עשרות אלפי שקלים, אבל אני ממשיך לשלם על זה יותר ממה שחשבתי. עולה כסף להתחבר למלאים, להפעיל סטודיו. אנחנו מצלמים דוגמניות פעמיים בשבוע - גם זה עולה כסף".