דסק האופנה של "בועות" מדווח כי איתי לוי חתם על הסכם לעונה חמישית כפרזנטור של חברת האופנה לי קופר. לפני הערכות בענף, החוזה החדש עומד על 700 אלף שקל לשנה הקרובה וכולל קפסולה שיעצב לוי יחד עם מעצבי הבית של המותג, עליה ישתכר כ-130 אלף שקל, וכן פעילות נרחבת של הזמר ברשתות החברתיות שכלולה בחלק של ה-570 אלף שקל משכרו. בסך הכל השקיעה לי קופר במהלך כ-3 מיליון שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
המכתב שלא נכתב
המכתב שלא נכתב
איתי לוי
(טל שחר)

הקריירה החדשה של מאור בוזגלו

קבלו את הג'וב החדש של הכוכב הפורש מאור בוזגלו. הכדורגלן לשעבר ופרשן ההווה הגיע לתקלט סט טכנו ביום הולדתו של איש העסקים והמסעדן יקי כביר, מבעלי קבוצת סרפינה. כביר סגר במיוחד את מסעדות סרפינה ויאוזה בת"א, כי הוא יכול, ועל הבמה הייתה מאיה בוסקילה. בין המאות שהגיעו: שותפיו של כביר עידו ושרית חג'ג', רותם וצחי חג'ג', משה קראדי המפכ"ל לשעבר, חנה פריזן, רמי חזן, רוני מאנה, עפרה שמלצר וישראל רייף, ויקיר שעשוע גם. על ההפקה: אדם סרור.

נועה קירל תורמת

דסק החברה של "בועות" מספר כי נועה קירל תפתח את הארון ותתרום מבגדיה לטובת התרמה של עמותת Make-A-Wish, שתתקיים היום (18:30) בלייב, בעמוד האינסטגרם של הפילנתרופית לובה ג'ייקובסון. כל ההכנסות ייועדו לעמותה, המגשימה משאלות לילדים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים. לבד מקירל, תרמו בגדים מהקולקציה הפרטית גם ריף נאמן, שגרירת העמותה, וסנדרה רינגלר. את המכירה תוביל חברת הנהלת העמותה והדוגמנית לשעבר גלית פרבר-שרצקי, יחד עם נאמן.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל תורמת בגדים
נועה קירל תורמת בגדים
נועה קירל תורמת בגדים
(צילום: הילה זינגר)

אמדוקס מגוונת

אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן, המוענק על ידי ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה, ניתן השנה לחברת אמדוקס. הסיבות, בין היתר: הישגיה בקליטת עובדים ערבים וקידום סביבת עבודה רב-תרבותית.

מותג העיצוב Sandalyeci יוצר לדרך

אם אתם בסביבת תל-אביב בשני הבא, אז היזם ואיש העסקים ניב רז חיים, מייסד ובעלים של סטוקו גרופ, מוציא לדרך את מותג העיצוב הבינלאומי Sandalyeci בישראל באירוע של מאות מוזמנים, בהם בכירי המשק. הגיע במיוחד: פייטרו אלבה, המנכ"ל ונשיא חברת Sandalyeci.

בקסטרו חוגגים את הקיץ

אמנם קר שם בחוץ, אבל בקסטרו חגגו את קולקציית אביב-קיץ של 2022, כשהם מנפנפים הפעם בנבחרת פרזנטורים גדולה מתמיד, בהובלת שלומית מלכה ודורית רבליס, שכוללת את רביב כנר, אימרי ביטון, אלישע בנאי ואון רפאלי. אירחו: אתי, גבי ורון רוטר. לפי הערכות בשוק, קסטרו תוציא מיליוני שקלים על הנבחרת הזו יחד, בשנה הקרובה. ד"ש מיעל אבקסיס וליאור מילר, שעשו את זה עוד בניינטיז, אבל לא בסכומים כאלה.
3 צפייה בגלריה
שלומית מלכה ואתי רוטר
שלומית מלכה ואתי רוטר
שלומית מלכה ואתי רוטר
(צילום: לנס הפקות)

עלמה זהר ודני רופס במופע תרומה

עלמה זהר, שאמה נפטרה כתוצאה ממחלת ALS, חברה לעמותת "שותפים למסע" ותשתתף במופע במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, ב-13 במרץ, יחד עם דני רובס. כל ההכנסות ילכו לטובת העמותה, המלווה אנשים המתמודדים עם מחלות קשות, אובדן ואבל. (חבצלת דמארי).

חנות לצד מיטת האשפוז

בית החולים איכילוב משיק את: "Med mall by ichilov" . חנות הוירטואלית שמותקנת בכ-1,400 מסכים ליד כל מיטת אשפוז, דרכה יוכל המטופל או מלווה להזמין ישירות למחלקה, את כלל המוצרים הנדרשים עבורו בזמן האשפוז ולאחריו עם היציאה הביתה. בשלב ראשון, האספקה הינה עד 2 ימי עסקים. בין המוצרים הנמכרים: מוצרי צריכה שונים, קוסמטיקה, טיטולים וחומרי ניקוי, אביזרים תומכי טיפול בהמלצת הרופא (סדים לאחר ניתוח). היגיינה, טיפול וטיפול לנשים לאחר לידה/הריון/תינוקות ובהמשך ישולבו גם מוצרי בית מרקחת ותרופות. את החנות פיתחה נעה מוזס, מנהלת הדיגיטל של בית החולים ומנהלת אותה אורלי וקסלר ינאי.

בקטנה

  • דסק הבנקאות שלנו מדווח כי אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, עובר לאחר חמש שנים לקבוצת Team8, שמשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, דאטה ופינטק וכן מקימה חברות בתחומים אלה.
  • דסק האלכוהול שלנו מדווח כי דנימאן מקיני, מנכ"ל קבוצת סטולי העולמית, הגיע לביקור ראשון בישראל. הוא התארח אצל קובי אבוקרט, נציג סטולי בארץ, ונפגש עם המנכ"לית של חברת הכרם והבעלים נורית אפשטיין שמיר.
  • נאוה ברק וחגי שלום אירחו אירוע שבמסגרתו העניקה רשת טיב טעם תרומה של 106,460 אלף שקל לעמותת עלם בראשות ברק, המסייעת לנוער בסיכון.
  • מעבדה לחדשנות קהילתית הושקה במרכז החדשנות והיזמות ח"י במכללת ספיר בשיתוף המועצה האזורית שער הנגב.

מינויים

  • סמסו מברוק לפרופ' שלמה מור-יוסף, שנבחר ליו"ר דירקטוריון לאומית שירותי בריאות וייכנס לכיסאו החדש ב-1 ביולי. מור-יוסף יחליף את יעקב (קוקי) אדרי, היו"ר של לאומית ב-15 השנים האחרונות.
  • יש לנו איתות מבלומפילד. סא"ל במיל' יעקב חן (אלחיאני) מונה לתפקיד מנהל האצטדיון ויקווה לעליות שערים.
  • דוד ניצן מונה למנכ"ל חברת הביומד בטאלין.
  • אפרת שוקרון-פארל, מדענית-חוקרת, הצטרפה לצוות המו"פ בצמח תערובות.