דסק הספורט של בועות מדווח כי אנסטסיה גורבנקו, השחיינית האולימפית שלנו, תזכה לסיוע של מאות אלפי שקלים - לפי הערכות בשוק - מקבוצת מכשירי תנועה. נציגת סוזוקי בישראל חתמה על הסכם לאימוץ השחיינית לקראת פריז 2024.
גרובנקו (18) נחשבת לאחת התקוות הגדולות ביותר של המשלחת ועשתה שנה מלאה בהישגים, כולל מדליות זהב באליפות העולם בבריכות קצרות באבו-דאבי. במסגרת ההסכם תקבל גורבנקו רכב סוזוקי למשך כל התקופה. בהצלחה. (ספי פסטרנק)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(צילום: AP)

זוכרים את מיכל סלה

פורום מיכל סלה, הפועל להצלת חיים ולמניעת אלימות כלפי נשים, מוציא לדרך פרויקט תרומות לרגל יום האישה הבינלאומי. הפעם יתנו יד 32 זמרות, שישתתפו בתערוכת צילומים שתוצג בזאפה ת"א החל ב-1 במרץ. הזמרות צולמו על ידי עידו איז'ק וכל אחת מהן בחרה במשפט מעורר השראה. התמונות יימכרו וכל ההכנסות יועברו לפורום מיכל סלה. המשפטים שבחרו הזמרות יודפסו על בקבוקי מים שגם הם יימכרו.
סלה, עובדת סוציאלית ופעילה חברתית, נרצחה באוקטובר 2019 על ידי אלירן מלול, בעלה ואבי בתה, והפכה לסמל במאבק למניעת אלימות נגד נשים. בת 32 הייתה במותה.
3 צפייה בגלריה
מיכל סלה ז"ל
מיכל סלה ז"ל
מיכל סלה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

בדרך למרכז שיקום חדש בצפון

הדסק הצפוני של בועות מדווח כי קרן הלמסלי תעניק תרומה בסך 15 מיליון דולר למרכז הרפואי פדה-פוריה, לטובת הקמתו של מרכז שיקום חדש לאזור. "הקרן פועלת לשיפור נגישות לשירותי הרפואה בפריפריה", מסביר הנאמן סנדור פרנקל. "שמחים לסייע להקים את מרכז השיקום החדש של הצפון".

מנכ"לית הבינלאומי בביקור בשיבא

מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק ביקרה במרכז הרפואי שיבא וערכה סיור עם המנהל פרופ' יצחק קרייס. על הפרק: תכנון "עיר הבריאות של ישראל", עמק הביוטק, שאמורה לקום בסמוך וצפויה להוות מקור משיכה לחברות היי-טק, ביוטק וטכנולוגיות רפואיות.

חברת הנדל"ן אאורה נכנסת למדד ת"א 125

חברת הנדל"ן אאורה פתחה אתמול את המסחר בבורסה בטקס חגיגי, כדי לציין את כניסתה למדד ת"א 125. מניית החברה זינקה בכ-270% בשנה האחרונה.
3 צפייה בגלריה
אאורה נכנסת למדד ת"א 125
אאורה נכנסת למדד ת"א 125
אאורה נכנסת למדד ת"א 125
(צילום: Michael Plutchok)

מפייזר לעמותת "אחת מתשע"

טלי רוזין מונתה למנכ"לית עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן ומקדמת את העלאת המודעות לאבחון מוקדם. רוזין, שכיהנה בעשור האחרון כמנהלת קשרי חוץ בפייזר, תחליף בתפקיד את סיגל רצין.

תוכנית "גדולים במדים" יוצאת לדרך

בימים הקרובים, בבסיס פיקוד העורף ברמלה, תצא לדרך תוכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד" המקדמת את גיוסם לצה"ל של נערים המתמודדים עם מגבלות. יתארח וגם יארח: מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, משה לארי.

סדרת הרשת "מבחן הכתר" נמכרה

עוד "וי" יפה ליצירה הישראלית. סדרת הרשת "מבחן הכתר" עם ישי גולן, אנחל בונני ואניה בוקשטיין נמכרה לחברת המדיה האמריקנית רוקו, לשידור בינלאומי.

חברת המדיה TMF משנה שם

משרדי הפרסום יהושע TBWA ו גיתם BBDO מבצעים שינוי מבני וארגוני ומכריזים על מיתוג מחדש של חברת המדיה, זאת בהמשך למינויו של יניב סנה למנכ"ל החברה בדצמבר האחרון. בימים אלה בחרה החברה לשנות את שמה ל OMD TLV שהינה חברת בת של תאגיד המדיה הגדולה ביותר בעולם OMG ( Omnicom Media Group ). סנה, לשעבר משנה למנכ"ל יוניברסל מקאן, ירכז כאמור את פעילות ה- Offline. את פעילות ה- Online, ימשיך להוביל עומר כהן, מנכ"ל Ocean, אשר היה שותף להקמתה לפני כ 8 שנים. כמו כן מודיעה החברה על מינויו של גיא שמחון למנכ"ל Omnicom Media Group. נבו כרמי, לשעבר מנכ"ל משותף TMF ושותף במשרד הפרסום של רמי יהושע TBWA, ימלא את תפקיד סגן של היו"'ר מודי כידון.

בקטנה

  • הקרן לידידות תרמה 80 שוברי קניות בסך 500 שקל למשפחות נזקקות של חניכים בעמותת "שמחה לילד", המלווה ותומכת בילדים חולים.
  • מרכז המופ של קבוצת א.ל. התקין כתרומה ב-1,500 אמבולנסים וניידות נט"ן של מד"א את טכנולוגיית IN-EX החדשנית לאוויר נקי ומניעת התפשטות וירוסים.
  • חברת מון פלטין מאמצת את נשות המיזם החברתי "גמאני רצה", ותתרום 10% ממכירות מארז מוצרי השיער "הילורן".
  • ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בצפון אמריקה, בראשות המנכ"ל וויליאם דארוף, תקיים בשבוע הבא את הוועידה השנתית בירושלים, לאחר הפסקה של שנתיים בשל הקורונה.
  • שר הביטחון בני גנץ, מנכ"ל פלאפון, YES ובזק בינלאומי, רן גוראון, וראש המועצה האזורית הערבה מאיר צור יהיו בין משתתפי התערוכה החקלאית בתחנת "יאיר" בחצבה, ב-24-22 בפברואר.

מינויים

  • הצלם זיו קורן לוהק למשבצת שגריר חברת Canon בישראל.
  • עודד פרוכטמן מונה למנכ"ל בבלייד ריינג'ר.
  • איתן שם-טוב מונה למנכ"ל משותף במשרד אפרתי תקשורת לצד הבעלים מאיה אפרתי אידלסון.
  • גיהן ישין מונה למנכ"ל Beko ישראל.
  • חן יודלביץ ואיליה לייקינד ישמשו כמנכ"לים משותפים בענקית האבטחה HVI.
  • רוני קאופמן מונתה למנהלת פיתוח עסקי וסמנכ"לית בכלמוביל.
  • ד"ר אלזה לבון מונתה לראש אגף הסיעוד באסותא מרכזים רפואיים.
  • אליה הראל מונה למנכ"ל רשת המסעדות האיטלקית ג'ויה.
  • בקבוצת רב בריח: ניר לב מונה לסמנכ"ל התפעול ושמוליק יהודה מונה למנהל החטיבה המוסדית.
  • בקבוצת בן דרור: ניל בן-דרור מונה למנכ"ל. אביו, מייסד החברה אילן בן-דרור, עובר לתפקיד היו"ר.