גם השנה הקים אורי וייס (34) את מבוך התירס במושב גני עם בציפייה שמבקרים רבים יגיעו ליהנות מהאטרקציה ויטעמו מהתירסים המיוחדים שהוא מציע. אך לאכזבתו בשל הקורונה והסגר הוא לא יכול לפתוח את המקום לקהל - וכעת נתקע עם אלפי קלחים.

וייס לקח יוזמה והחל בשירות משלוחים ישירות לצרכן - בלי פערי תיווך. "מה שמיוחד בתירס הזה הוא שאפשר לקלף ולאכול אותו מבלי לבשל אותו", הוא מספר לאולפן ynet. "זה תירס מתוק מאוד שלא מוצאים בשווקים. אפשר פשוט לקטוף אותו ישירות מהשטח ולאכול אותו. אין יותר טרי מזה ואין יותר טעים מזה. זה זן מיוחד והחקלאות לא יודעת לשלם על מוצר כזה פרימיום".
2 צפייה בגלריה
מבוך תירס
מבוך תירס
מבוך התירס
(צילום: ברצי - צלם)
הוא מזמין את כולם לטעום מהתירס. "פשוט לבוא ולהזמין אצלנו, אנחנו נקראים קלחים ומבוכים בפייסבוק. אפשר למצוא את הטלפון שלי שם ואפשר דרך המייל. אנחנו עושים משלוחים מ-60 קלחים ומעלה, באזור חיוג 09 ו-03. תגיעו אלינו ואנחנו נדאג לרשום את המשלוחים שלכם, זה חייב להיעשות היום ומחר, כי לתירס הזה יש חיי מדף קצרים מאוד. אנחנו עושים מבצע של שני קרטונים (60 חתיכות) ב-200 שקל כולל המשלוח".
2 צפייה בגלריה
מבוך תירס
מבוך תירס
מבוך התירס
(צילום: ברצי - צלם)
התירס הזה גם בריא? "הוא מאוד בריא אבל מבחינת הערך התזונתי אין בו את כל הדברים שיש בעגבנייה למשל. אבל מבחינת טעם לילדים, כשהם בסגר ומקבלים תירס ככה מהשדה זו חוויה מהממת".