המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל חנך את מתחם העבודה המשותף הראשון והמסובסד בירוחם - קליקה ירוחם - במטרה לעודד יזמים מקומיים. קליקה ירוחם משתרע על שטח של 410 מ"ר כולל 20 עמדות עבודה, מטבחים מאובזרים וחדר ישיבות, העלות החודשית המוזלת, לעמדת עבודה פתוחה רק 300 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
קליקה ירוחם מוקם במסגרת מהלך להקמת רשת של כ-45 מתחמי עבודה משותפים ומסובסדים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בהיקף כולל של כ-90 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
מתחם עבודה משותף
מתחם עבודה משותף
מתחם עבודה משותף
(צילום: shutterstock)
במקביל, נפתח גם מתחם קליקה חצור הגלילית ליזמים מחצור, ראש-פינה והסביבה, המשתרע על שטח של 220 מ"ר וכולל 20 עמדות עבודה וחמישה משרדים. המחיר לעמדת עבודה פתוחה הוא 500 שקלים והעלות החודשית למשרד היא 1,300 שקל.
מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל, מסר כי "חיזוק התעסוקה והיזמות בפריפריה הוא יעד. אין שום סיבה שליזמים בירוחם והסביבה לא יהיה מתחם עבודה משותף מתקדם ליד הבית.
"קליקה ירוחם הוא מתחם עבודה שיעניק ליזמים ולצעירים באזור תעסוקה איכותית ממש ליד הבית ובעלות מסובסדת, יחבר אותם לקהילות טכנולוגיות בכל רחבי הארץ ויאפשר ליזמים להיות מקושרים עם יתר מתחמי העבודה המשותפים שהקים המשרד ברחבי הארץ.
"בימים אלה המשרד פועל להקמת מתחמים נוספים באופקים, נתיבות, ערערה בנגב, קריית גת, חורה, דימונה, ערד, באר שבע, מצפה רמון, שער הנגב ואילת".