עכשיו זה סופי: בהמלצת בית המשפט המחוזי בתל אביב, הסכימה היום (ג') כוכבת הילדים שירן סנדל לכך שהערעור שהגישה לאחרונה על פסק דין שחייב אותה לשלם 50 אלף שקל למוליך כלבים, יידחה. זאת לאחר שהעלתה פרסום באינסטגרם בו תיארה אירוע שהתרחש לטענתה ביולי 2016, במהלכו חזתה במוליך הכלבים נוקט באלימות כלפי אחד הכלבים אותו הוליך במסגרת עבודתו.
לפרסום צורפה גם תמונתו של מוליך הכלבים שצולמה על ידי סנדל. בעקבות הפרסום הגיש מוליך הכלבים המיוצג על ידי עו"ד גיא אופיר תביעה כנגד סנדל בטענה כי הפרסום שנעשה על ידי סנדל מהווה פרסום לשון הרע שיש בו כדי לפגוע בשמו הטוב ובפרנסתו של התובע.
1 צפייה בגלריה
גולסטאריות
גולסטאריות
כוכבת הילדים שירן סנדל
(צילום: אור גפן)
בית משפט השלום קיבל את תביעת מוליך הכלבים ב-2019 וקבע: "אין באמור כדי לקבוע שהאירוע כלל לא התרחש שכן התובע אישר כי בעת שהוליך את הכלבים נדרש למשוך את אחד הכלבים בחוזקה וזאת על מנת למנוע אפשרות שהכלב ירוץ אל הכביש וכדי למנוע סיכון לכלב וכן לעוברים ושבים בדרך.
"התובע גם אישר כי לצורך כך נדרש לאחוז בקולר של הכלב, אך מנגד הכחיש את כול טענות סנדל באשר לאלימות שנקט כלפי הכלב. בנסיבות אלו לא ניתן לשלול אפשרות שסנדל פירשה באופן שגוי את פעולותיו ומעשיו של התובע וייחסה לו נקיטת אלימות כלפי הכלב".
סנדל הגישה לאחרונה ערעור על פסק הדין וטענה כי פעלה באופן מוסרי בביצוע הפרסום. היום, כאמור, בהמלצת בית משפט נדחה הערעור ללא הוצאות.