עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצת שלמה; רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה; טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח; אורי אומיד, מנכ"ל שלמה ביטוח; לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, ונוספים, התכנסו בטקס מצומצם לחנוכת האצטדיון העירוני בפתח תקוה, שייקרא מעתה - אצטדיון שלמה ביטוח.

החברה, שזכתה במכרז למתן חסות לאצטדיון העירוני, השלימה היערכות ומשמשת מעתה באופן רשמי כנותנת החסות לאצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה בסכום של 2.5 מיליון שקל למשך ארבע שנים עם אופציה להארכה לארבע שנים נוספות. טובי שמלצר: "את עסק השכרת הרכב הראשון של אבי הוא הקים בשנות ה-70 במוסך קטן בפתח תקוה, ובהמשך היה מראשוני העסקים שקבעו את משכנם בקריית אריה. מדובר בסגירת מעגל משמעותית עבור המשפחה".
6 צפייה בגלריה
אורי אומיד, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדנברג
אורי אומיד, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדנברג
אורי אומיד, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדנברג
( צילום: עזרא לוי )

חתונה ממבט ראשון

איש העסקים דובי פרנסס עלה בקמפיין שילוט חוצות עם תשובה חיובית ל"הצעת הנישואין" של הבורסה לניירות ערך. הקמפיין נועד לקדם את זירת המסחר של הבורסה TASE UP המיועדת להנפקת ומסחר בחברות סטארט-אפ. בקמפיין נתלו שלטים המציעים לחברות הייטק פרטיות להנפיק עצמן ברוח הצעת נישואין "התינפקי לי?", ופרנסס, נשוי בטוב בחייו האמיתיים, ענה "TASE, I DO". חברות ההייטק בהן מושקע פרנסס, שעומד בראש קרן Group 11 מעמק הסיליקון, הגיעו במהלך השנה לשווי של מיליארדי דולרים כל אחת.
6 צפייה בגלריה
דובי פרנסס
דובי פרנסס
דובי פרנסס
(צילום: גיא זידל)
6 צפייה בגלריה
שלט של TASE UP
שלט של TASE UP
שלט של TASE UP
( צילום: גיא זידל)

200 אלף שקל של נקודות זכות

כבר ביממה הראשונה של התערוכה "נקודת זכות", נמכרו יצירות בהיקף כולל של מעל 200 אלף שקל, סכום, שצפוי לעלות בסיום התערוכה בעוד שבועיים. התערוכה היא יוזמה משותפת של בנק דיסקונט ועמותת הרוח הישראלית, במסגרתה נמכרים פריטי אמנות וההכנסות מועברות לתמיכה בפרויקטים שונים לילדים ונוער בסיכון ובמצוקה. השנה, בגלל משבר הקורונה, חלק מההכנסות מהתערוכה, יופנו גם לאומנים עצמם. בפתיחת התערוכה נצפו מנכ"ל דיסקונט, אורי לוין, נשיא הכבוד של הרוח הישראלית, טל ברודי, ומנכ"לית העמותה, מיקי דהב.
6 צפייה בגלריה
מיקי דהב ואורי לוין
מיקי דהב ואורי לוין
מיקי דהב ואורי לוין
(צילום: רפי דלויה)

טריגו מגייסת

חברת הטכנולוגיה טריגו (Trigo), שמאפשרת חווית קניות ללא תורים בחנויות הסופרמרקט, הכריזה על השלמת גיוס סבב של 60 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן 83North והשתתפו בו גם כל משקיעי החברה הקיימים. הסבב מביא את כלל ההשקעות בחברה ל-94 מיליון דולר במצטבר. החברה הוקמה על ידי האחים מיכאל גבאי, שמשמש מנכ"ל החברה, ודניאל גבאי, שמשמש סמנכ"ל הטכנולוגיה. ההון שגויס ישמש להרחבת כח האדם במרכז הפיתוח של החברה בת"א והרחבת הפריסה העולמית של החברה.
6 צפייה בגלריה
דניאל ומיכאל גבאי
דניאל ומיכאל גבאי
דניאל ומיכאל גבאי
(צילום: תום ברטוב)

לוח שנה רב מגדרי בפרטנר

לקראת 2021 החל ועד עובדי פרטנר בראשות קרן אופק לחלק לאלפי העובדים לוח שנה על טהרת העברית הרב מגדרית, כשהרעיון מאחורי היוזמה הוא לנוכחות נשית גם בשפה בה אנחנו מדברים. בחברה הבהירו שאין המדובר בז'רגון על חשבון הגברים, אלא לצידם. את המערכת הייחודית של אותיות עבריות חדשות פיתחה מיכל שומר, בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון, והיא מאפשרת כתיבה וקריאה רב-מגדריות.
6 צפייה בגלריה
לוח השנה החדש של עובדי פרטנר
לוח השנה החדש של עובדי פרטנר
לוח השנה החדש של עובדי פרטנר
(צילום: יח"צ)

רצים ותורמים

בשישי בבוקר, יצאו עובדי חברת אינטל קרית גת, לאחר חימום משותף וירטואלי, בהובלת מנכ"ל המפעל בעיר, אורן כהן, לריצה. בסיום המרוץ, סיכמו את סך הקילומטרים שעובדי החברה צברו, ועל כל קילומטר שהעובדים רצו אינטל הרימה תרומה. בסך הכל נתרמו 10,000 שקל, לרכישת ציוד ספורט לבית יום לקשיש, מולדת, בקריית גת.

מתנדבים בכיף

עובדי חברת המחשוב ומערכות המידע ATERA קיבלו מהחברה יום כיף. במהלך היום חולקו העובדים ל-2 קבוצות: קבוצה אחת סייעה באריזת מארזי מזון לעמותת "לתת", שנתרמו למשפחות נזקקות, ומשתתפי הקבוצה השנייה חילקו שמיכות חורף, שנתרמו ע"י ATERA, למשפחות נזקקות.

רונן נוי מונה למנכ"ל קומוולט

רונן נוי מונה למנכ"ל קומוולט (Commvault) ישראל, מנהלת נתונים בענן. זאת בעקבות קידומו של המנכ"ל הקודם, שי נוני, לסגן-נשיא בחברה העולמית. במסגרת התפקיד יהיה נוי אחראי על ניהול והובלת הפעילות העסקית של החברה בישראל.