פרויקט "גינדי LIFE המשתלה" היוקרתי מגיע לבית המשפט. זאת לאחר ש-173 רוכשי דירות ושמונה נציגויות של בתים משותפים בפרויקט הגישו תביעה בסך 16 מיליון שקל נגד היזמית והמשווקת גינדי החזקות פרויקט המשתלה. בתביעה נטען כי העבודות ברכוש המשותף נעשו ברמת ביצוע ירודה וכי גינדי החליפה פעמיים את זהות הקבלן המבצע מטעמה, ובכך גרמה לירידת ערך של כ-9.5 מיליון שקל באותם הבניינים.
שמונת בנייני הפרויקט נמצאים ברחובות משה וילנסקי ופרנץ קפקא בשכונת המשתלה בתל אביב. "התובעים השקיעו את מיטב כספם בציפייה לגור בפרויקט יוקרתי במטרה לשפר את איכות חייהם", נכתב בתביעה שהוגשה ע"י משרד עו"ד אורלנסקי, איזנברג, מוזסון ושות'. "בפועל, הם נאלצו ועודם נאלצים לחיות בפרויקט עם ליקויים רבים, חלקם אף תברואתיים ובטיחותיים".
1 צפייה בגלריה
פרויקט "גינדי LIFE המשתלה"
פרויקט "גינדי LIFE המשתלה"
פרויקט "גינדי LIFE המשתלה"
לטענת התובעים, גינדי נהגה בחוסר תום לב וניסתה להרוויח זמן על חשבונם באמתלה של ניהול מו"מ במשך שנתיים, "מבלי שיש לה כוונה אמיתית להגיע לפיתרון". התובעים, שטוענים בין היתר כי בכל בנייני הפרויקט יש סימני הכתמה חריגים בחיפוי האבן החזיתית, ציינו שגינדי התעלמה מפניותיהם בנוגע לליקויים. עוד הדגישו כי עניין התביעה רק בליקויים ברכוש המשותף לבניינים, ולא בליקויים בדירות הפרטיות של התובעים.
מגינדי נמסר: "קיבלנו לידינו את התביעה, נבחן אותה ונגיב בבית המשפט".