שמואל דונרשטיין, בעלי רב בריח, ממשיך להרחיב את פעילות החברה ונכנס לראשונה לענף הבנייה: לממון ול-ynet נודע שרב בריח רוכשת את מלוא הבעלות בחברת נוריאלי, מהגדולות בענף לייצור ואספקת ציוד לקבלני שלד, תמורת כ-50 מיליון שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה בבעלות משפחת נוריאלי הוקמה לפני כ-40 שנה על ידי נורי האב כמסגרייה קטנה בבת ים ובנו עופר הצטרף אליו לפני כ-25 שנה. כיום מגלגלת החברה 100 מיליון שקל בשנה.
1 צפייה בגלריה
מפעל רב בריח
מפעל רב בריח
מפעל רב בריח
(צילום: יח"צ)
החברה הקימה לפני מספר שנים מפעל בגודל 6,500 מ"ר באריאל ומעסיקה כ-100 עובדים. במסגרת עיסוקיה, נוריאלי מוכרת ומשכירה מגוון רחב של ציוד מקצועי לבנייה עבור פרויקטים בארץ ובחו"ל, כגון פיגומים, רשתות הגנה ומעקות בטיחות, רגלי תמיכה, ארגזי פסולת, דודי בטון, ועוד. עם לקוחותיה נמנות חברות גדולות ומוכרות כמו עומר הנדסה, סולל בונה, דניה סיבוס, אשטרום, תדהר, פרשקובסקי, רמי שבירו, אלקטרה, וכן חברות בנייה נוספות, קבלנים ובתי מסחר רבים.
דונרשטיין אמר לממון ול-ynet שהמפעל יאפשר לרב בריח להתרחב בענף הבנייה ולשרת את אלפי הקבלנים בתחום המגורים, בפרויקטים המוסדיים ובבנייה בתחום תשתיות. "זה צעד נוסף בבניית מגוון של מאות מוצרים שונים של רב בריח לקבלנים", אמר.
שנת הקורונה הייתה טובה מאוד לרב בריח, כמו לתעשיות אחרות בתחום הבנייה והבית, שנהנו מגל השיפוצים של הציבור. החברה נקנתה על ידי דונרשטיין ב-2008 ויצרה אז רק דלתות כניסה, אך מאז הפכה לאימפריה עם מחזור מכירות שנתי של 500 מיליון שקל.
בבעלות רב בריח שישה מפעלים, המעסיקים כ-1,000 עובדים המוכרים למעלה מ-300 משפחות שונות של מוצרים לקבלנים השונים, בראשם מוצרי "רב בריח" ו"פלדלת". בין תחומי הפעילות של החברה: דלתות כניסה, דלתות פנים, מוצרי נעילה, מסגרות הכבדה, שערים ומערכות סינון ואוורור אב"כ. בנוסף למפעלי הייצור שבבעלותה, רב בריח מפעילה מרכזים לוגיסטיים בצריפין ובחיפה, אולמות תצוגה וסניפים.