2 צפייה בגלריה
מפוס חברת סולראדג צפון גלילות
מפוס חברת סולראדג צפון גלילות
קמפוס חברת סולראדג' בצפון גלילות
(הדמיה: גלעד לן)
עסקה גדולה בתחום הנדל"ן המניב בצומת גלילות: קבוצת עזריאלי הודיעה היום (ג') כי תבנה את הקמפוס החדש של חברת הטכנולוגיה הציבורית סולראדג' (SolarEdge) במתחם צפון גלילות בהשקעה של כ-860 מיליון שקל. הקבוצה חתמה עם החברה, העוסקת בתחום האנרגיה המתחדשת, על הסכם שכירות ל-15 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות החל משנת 2025.
עזריאלי משלימה בימים אלה את רכישת הקרקע, המשתרעת על שטח של כ-26 דונם צפונית למתחם גלילות בצד המזרחי של כביש החוף, מבעלי קרקעות פרטיים. במסגרת ההסכם היא תבנה את הקמפוס על שטח קרקע של כ-16.5 דונם, אשר יכלול בניין עצמאי בהיקף של כ-38 אלף מ"ר עם 950 מקומות חניה. על יתרת הקרקע הזמינה לבנייה בהיקף של כ-9 דונם מתכננת עזריאלי לפתח שטחים נוספים למסחר ותעסוקה ובכוונתה לקדם תב"ע (תוכנית בניין עיר) לתוספת זכויות בשטח.
2 צפייה בגלריה
מפוס חברת סולראדג צפון גלילות
מפוס חברת סולראדג צפון גלילות
מבט מבפנים לקמפוס בצפון גלילות
(הדמיה: גלעד לן)
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, מסר: "מדובר בעסקת ייזום והשכרת משרדים משמעותית ויוצאת דופן. המשק הישראלי הצמיח לאורך השנים מספר חברות גדולות ודומיננטיות בתחומן, אשר רבות מהן מבקשות למקם את פעילותן בקמפוס אחד מרכזי. עסקת דגל זו מהווה עדות נוספת לחוסנו של תחום המשרדים בקבוצה בתקופת הפוסט קורונה". צבי לנדאו, מנכ"ל סולראדג', הוסיף: "קבוצת עזריאלי, יחד עם סקורקא אדריכלים, הציעו לנו את התכנון הנכון עבורנו. אנו מאמינים שהקמפוס החדש, שיכלול מעבדות פיתוח תוך שימת דגש על בנייה ירוקה, יספק לעובדי החברה סביבת עבודה מיטבית".
את העסקה הובילו בקבוצת עזריאלי עו"ד נירית זאבי, סמנכ"לית, יועמ"ש ומזכירת הקבוצה; שרון לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי תחום המשרדים; ומרב שלומוביץ' ברק, סמנכ"לית שיווק תחום המשרדים. ליוו אותה עוה"ד טרי אלמוזלינו-ארנון ואלון וולנר ממשרד ברנע, ג'פה, לנדה עורכי דין. את המוכרים של הקרקע ייצגו עוה"ד לירון רוט וזיו כספי ממשרד גינדי כספי ושות׳ ועו"ד יעקב רוזן. את סולראדג' ייצגו עוה"ד טלי סלטון-ישועה ואיתי זמל ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון שות'.