3 צפייה בגלריה
אדם נוימן
אדם נוימן
אדם נוימן
(צילום: AP)
לא מפסיק למכור נכסים: אדם נוימן, המייסד והמנכ"ל לשעבר של חברת שיתופי המשרדים WeWork, מכר את הבית שלו בגריניץ' וילג' בניו יורק ב-13.65 מיליון דולר. כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הבית הטורי, שנבנה ב-1847, הוא ברוחב שבעה מטרים וכולל פינות אח מחופות עץ וגינה אחורית שמספקת פרטיות בה. נוימן ואשתו, רבקה פלטרו נוימן, רכשו את הבית ב-2013 תמורת 10.5 מיליון דולר, ושנה לאחר מכן השקיעו מיליוני דולרים בשיפוץ.
בין השנים 2018-2013 הערכת השווי של WeWork זינקה, ולפי הדיווחים בני הזוג הוציאו כ-90 מיליון דולר על שישה נכסים יקרים, שעל מרביתם הוציאו עוד כמה מיליוני דולרים בשיפוצים, ביניהם דירה בניו יורק, חווה בווסטצ'סטר, בית בהמפטונס ונחלה בקליפורניה.
3 צפייה בגלריה
הבית שמוכר נוימן
הבית שמוכר נוימן
הבית שמוכר נוימן
(צילום: BRETT BEYER/VHT)
3 צפייה בגלריה
הבית שמוכר נוימן
הבית שמוכר נוימן
המטבח מרחוק
(צילום: BRETT BEYER/VHT)
ואולם, ב-2019 ביטלה החברה הנפקה מתוכננת לאחר שהמשקיעים הטילו ספק ביציבות המודל העסקי של החברה ובניהול של נוימן, שכתוצאה מכך הודח מתפקידו כמנכ"ל. מאז הספיקו הנוימנים למכור חלק מהנכסים היוקרתיים, כולל האחוזה בקליפורניה שמכרו בחודש אפריל האחרון עבור 22.4 מיליון דולר והחווה בווסטצ'סטר, שנמכרה בחודש אוגוסט אשתקד ב-3.4 מיליון דולר.
לפי הדיווחים, בני הזוג מנסים גם למכור את הטריפלקס שלהם בניו יורק. בחודש מאי האחרון נחשף כי נוימן קיבל מהחברה מענק מניות מוגדל בגובה 245 מיליון דולר כחלק מחבילת הפרישה שלו. חודש לאחר מכן הוא רכש שני נכסים סמוכים במיאמי ביץ' תמורת 44 מיליון דולר.