פרויקט התחדשות עירונית בקרית אונו יצא לדרך. מדובר בפרויקט 'ענב וילג' של חברת ענב נדל"ן שבשבוע שעבר הגיע לשלב ההריסה. במסגרת הפרויקט שקידמו החל לפני כ-10 שנים נהרסו בניינים ישנים בני 3 קומות ובמקומם ייבנו בנייני מגורים חדשים בני 16 קומות כל אחד.
הפרויקט שקודם במסגרת מסלול פינוי בינוי ממקום ברחוב התאנה בעיר. המתחם כלל 78 דירות ישנות בנות כ-70 מ"ר כל אחת שנהרסו לטובת בנייה של 234 יחידות דיור חדשות. בחברה מעריכים כי צפי אכלוס הפרויקט הוא בעוד כשלוש שנים וחצי.
1 צפייה בגלריה
פינוי בינוי בקריית אונו. אירוע הריסה ברחוב התאנה
פינוי בינוי בקריית אונו. אירוע הריסה ברחוב התאנה
פינוי בינוי בקריית אונו. אירוע הריסה של חברת ענב נדל"ן ברחוב התאנה
(צילום: עו"ד אבי בבג'נוב )
עו"ד אבי בבג'נוב ממשרד עו"ד הרטבי, בורנשטיין, בסון, המייצג את בעלי הדירות במתחם סיפר כי: "הדיירים התאגדו לפני כעשר שנים במהלכן התמודדו עם כמעט כל אתגר שאפשר להעלות על הדעת העומד בפני פרויקט בסדר גודל כזה. כך למשל היה צריך לנטרל התנגדויות בניינים שכנים, דיירים סרבנים, איתור בעלים, התנגדות של ראש העיר הקודם לפרויקט, דירות נטושות שהיה קושי לאתר את בעליהן ועוד. במסגרת הפרויקט יקבלו בעלי הדירות דירה חדשה בשטח של כ-112 מ"ר, מרפסת בשטח 12 מ"ר, חניה ומחסן. במהלך התקופה מקבלים בעלי הדירות החזר שכ"ד מהיזם בגובה של 4,800 שקלים לחודש".
אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של קבוצת 'ענב': "בזמנים לא פשוטים אלו שעם ישראל עובר, אנחנו ממשיכים בקידום פרויקט הדגל שלנו בקריית אונו ברחוב התאנה. אני מבקש לברך את כל מחלקות העירייה שפעלו עימנו כדי להגיע לרגע הזה ואת ראש העיר".
פורסם לראשונה: 12:26, 01.01.24