מחסור במיונז בסניפי מקדונלד'ס: מי שהזמין לאחרונה בסניפים גילה שלא צורפו שקיקי מיונז למנה שלו. באחד הסניפים אמרו ל-ynet: "לאחרונה לא מביאים לנו מיונז. יש חוסר במלאי בכל הרשת, נשארו לנו בסניף עשר יחידות".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מקדונלד'ס מוכרת מיונז מופחת שומן (35%) מתוצרת החברה (מותג פרטי), שמיובא ארצה מארה"ב.
1 צפייה בגלריה
מהמחסור הקודם במיונז, נובמבר 2019
מהמחסור הקודם במיונז, נובמבר 2019
מהמחסור הקודם במיונז, נובמבר 2019
ברשת הסבירו כי אכן יש מחסור במיונז ברשת שנובע "מהשלכות הקורונה על שינוע הסחורה ומסלולי האוניות בחו"ל. אנחנו פועלים במהרה להחזיר את מלאי המיונז לשגרה".
שינוע סחורות לישראל בדרך הים התייקר כמעט פי 10 מאז משבר הקורונה. כמו כן, יש עיכובים בהגעת סחורות ארצה בשל מיעוט אוניות ועיכובים בנמל. כל אלה הביאו גם להתייקרויות של מוצרים בעלי נפח גדול כמו מקררים והביא לעיכובים בהגעת מוצרים שונים לארץ.
הקורונה השפיעה על עסקי המזון המהיר: בבריטניה, מקדונלד'ס הודיעה שהוציאה מילקשייק מהתפריט שלה בשל מחסור בנהגי משאיות שרובם בעלי אזרחות זרה, אחרי שאלה עזבו את המדינה בשל הברקזיט וכן בשל דרישות הבידוד במדינה.
בישראל, דומינו'ס פיצה הודיעה לאחרונה ללקוחותיה שתחל לגבות דמי משלוח על פיצה, בטענה ששכר השליחים עלה. לטענתה, הביקוש למשלוחים עלה בשל משבר הקורונה ובעקבות צמיחתה של אפליקציית המשלוחים וולט, שהרגילה את הצרכנים בישראל לשלם ביוקר על משלוחים.
זאת לא הפעם הראשונה שהמיונז נעלם מסניפי מקדונלד'ס ישראל. לפני כשנתיים אירע מחסור דומה. לקוח שהגיע לסניף במודיעין נתקל בשלט: "מצטערים אין לנו מיונז". אז, שקיקי המיונז של החברה הגיעו לארץ, אבל נתקעו במכולות ששחרור הסחורות מהן התעכב בנמל חיפה. סיבה נוספת לעיכוב ההוא היתה הוריקן דוריאן.