זה באמת סיפור שלא שומעים כל יום: סמנכ"ל התפעול הראשי של חברת ביונד מיט, היצרנית המפורסמת לתחליפי בשר מבוססי צמחים, דאג רמזי בן ה-53, הושעה אתמול (שלישי) באופן מיידי מתפקידו אחרי שנעצר בחשד כי נשך את אפו של אדם אחר במהלך ויכוח בין השניים בחניון אצטדיון הפוטבול של אוניברסיטת ארקנסו.
רמזי נעצר ביום שבת בעקבות המקרה, ושוחרר לביתו בערבות של 11 אלף דולר. לפי דוח המשטרה, האירוע האלים החל לאחר שרמזי חבט בשמשה האחורית של רכב מסוג סובארו בטענה כי הנהג פגע ברכבו.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
דאג רמזי
דאג רמזי
דאג רמזי
(צילומים: AP)
משם האירוע רק הלך והידרדר, כאשר בעל הסובארו יצא מהרכב רמזי החל להכות אותו, וכאמור נשך את אפו. בדוח המשטרתי נכתב אף כי סמנכ"ל התפעול של ביונד מיט "תלש בשר מקצה האף" של הקורבן, שלאחר מכן טען יחד עם עדת ראייה שהייתה במקום שרמזי אף אמר לו כי ירצח אותו.
בהודעה שהוציאה בעקבות המקרה, מסרה ביונד מיט כי ג'ונתן נלסון, סגן נשיא בכיר לפעילות הייצור של החברה, יהיה אחראי גם על פעילויות התפעול לאור השעייתו של רמזי.
רמזי הצטרף לביונד מיט ב-2021 אחרי שעבד במשך שלושה עשורים בתפקידי ניהול שונים בחברת Tyson Foods, שנחשבת לשנייה בגודלה בעולם בעיבוד ושיווק של עוף ובקר.
בצל הפרשה המביכה, מניית ביונד מיט ירדה ב-6% במסחר אתמול, אך היא ללא קשר לכך היא קרסה בכ-75% מתחילת השנה.
רמזי הוא לא הבכיר הראשון בביונד מיט שמסתבך. בשנה שעברה סמנכ"ל הכספים של החברה, מארק נלסון, פרש לאחר ששמו נכלל בתביעה על הונאה שהוגשה על ידי Don Lee Farms, ספקית לשעבר של ביונד מיט.