לא קיבלתם חשבונית? תקבלו חשבונית כפולה בחודש הבא. ועד העובדים של בזק בינלאומי ופלאפון ממשיך לשבש את שירותי החברה לאור אי הסכמת ההנהלה לשבת עמם למו"מ. מההסתדרות נמסר כי "חודש שני ברציפות, החשבונות של מיליוני הלקוחות של שתי החברות מעוכבים, לא יישלחו במועדם ולא יבוצע חיוב מול חברות האשראי".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עקב כך לקוחות יקבלו בחודש הבא שתי חשבוניות: ספטמבר ואוקטובר. זאת בתנאי שהעיצומים ייפסקו. אם יימשכו, גם החשבונית הבאה לא תישלח והסכום יצטבר ויתפח.
1 צפייה בגלריה
חשבונות. אילוסטרציה
חשבונות. אילוסטרציה
חשבונות. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מהוועד נמסר כי "בנוסף לעיכוב בשליחת החשבונות למליוני הלקוחות, נעצרו לחלוטין העבודות לשדרוג הרשת (כולל דור 5) ולא יבוצעו התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותי ה IT. בנוסף, נעצרה לחלוטין אספקת ציוד וסחורה ללקוחות פרטיים כמו נתבים מהמרלו"ג של בזק בינלאומי ועצירה מוחלטת של העבודה המשותפת בין שלוש חברות אלפא: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes".
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברות לפני כחודשיים, על רקע סירובה של ההנהלה המשותפת לחברות קבוצת אלפא - שכוללת את פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes (שעובדיה מאוגדים בהסתדרות הלאומית) - לנהל מו"מ משותף לכלל עובדי הקבוצה.
בבזק מתכננים להתחיל לשווק ספק אינטרנט בנוסף לספק תשתית וכן לאגד את כל שירותי החברה תחת מותג אחד. לפי הצפי, למעלה מ-20 אלף לקוחות ממנויי בזק בינלאימי יעברו להיות מנויי בזק כספקית אינטרנט (isp) בנוסף להיותה ספקית תשתית אינטרנט. לטענת העובדים: "שינויים אלו משליכים על זכויות העובדים ומאיימים על ביטחונם התעסוקתי".
מפלאפון ובזק בינלאומי נמסר בתגובה: "עקב עיצומי העובדים בחברה לא ניתן היה להפיק ולשלוח את חשבוניות ספטמבר ללקוחות. מתוך שקיפות ואחריות, לא חייבנו את הלקוחות בחודש האחרון ועל כן הם יחויבו במועד אחר. לקוחות החברה מקבלים הודעה אישית בעניין בכל האמצעים העומדים לרשותנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות".