בית במיאמי ביץ', קו ראשון למים, שהיה בשנות ה-90 בבעלות הזמרת שר, מוצע למכירה תמורת 42.5 מיליון דולר. הנכס ממוקם באי לה גורסה, שכונה סגורה ומאובטחת, שמחוברת באמצעות גשר למיאמי ביץ'.
שר שילמה על הבית 1.5 מיליון דולר בשנת 1993, והוא שימש עבורה "מקום מפלט" כשהחליטה לעזוב את העין הציבורית למשך כמה שנים, כך לפי הספר "Cher: You Haven't Seen the Last of Me", שיצא בשנת 2011. הזמרת מכרה את הבית בשנת 1996 בסכום של 4.35 מיליון דולר לאחד המייסדים של חברת האופנה קלווין קליין.
3 צפייה בגלריה
 שר
 שר
שר
(צילום: מתוך האתר dinagoldentayer.elliman.com, AFP)
הבית עצמו נבנה בשנת 1953, ויש בו שישה חדרי שינה. הבעלים הנוכחיים הם איש הפיננסיים הקנדי ג'יימס איטון ואשתו ססילי, ששילמו לפני שלוש שנים 17 מיליון דולר עבור רכישתו. הנכס נמצא על שטח של שלושה דונמים, והשטח הבנוי שלו הוא 1,156 מ"ר. יש לו חזית של 50 מטר שפונה לים. הבית נבנה בסגנון ספרדי, יש בו חצר פנימית, חלונות ופתחים בצורת קשת.
הבעלים הנוכחיים השקיעו כמעט שנתיים בשיפוץ הבית, הגביהו את התקרה בכמה חדרים והפכו מרפסת מקורה לחדר ישיבה ולחדר אוכל. הסוויטה הראשית כוללת סלון, חדר רחצה מצופה שיש ומרפסת.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מתוך האתר dinagoldentayer.elliman.com)
3 צפייה בגלריה
איזור מבואת הכניסה
איזור מבואת הכניסה
(צילום: מתוך האתר dinagoldentayer.elliman.com)
מחוץ לבית יש בריכה באורך של 15 מטרים, בית הארחה עם עיצוב שמזכיר את מלון קולוני בפאלם ביץ'. בנוסף, יש גם ג'קוזי, אמבטיית קרח ומקלחת חיצונית.
מכירות בתי היוקרה בארצות הברית הואטו בצורה דרסטית לעומת השנה שעברה, כאשר נפח העסקאות ירד ב-24.1% במהלך שלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, בהשוואה לשנה הקודמת. המכירות במיאמי ספגו מהלומה קשה יותר עם צניחה של 40.1%.