כמה זמן תמתינו במוקד הטכני של חברת yes? לקוחות ותיקים יודעים: בדרך כלל המענה שם מהיר ולעיתים קרובות יעיל. גם אם תתקשרו באמצע הלילה תקבלו מענה, לפי חוק. אך אתמול (ד') ב-22:00 לא היה מענה במוקד, בניגוד לחוק.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לקוח שהתקשר למוקד הטכני גילה שהוא מספר 80 בתור ועליו להמתין חצי שעה על הקו. זאת ההודעה שניתנה לו בהמתנה למוקד. בדיקה זריזה בעמוד הפייסבוק של החברה גילתה שאין שום אירוע מיוחד או תקלה גדולה שיכלו להביא את המוקד לעומס כזה. הוא התייאש אחרי רבע שעה ואז ניסינו אנחנו להתקשר.
1 צפייה בגלריה
משרדי חברת yes בכפר סבא
משרדי חברת yes בכפר סבא
משרדי חברת yes בכפר סבא
(צילום: עמית שעל)
באופן מעורר חשד, גם אנחנו קיבלנו את אותה הודעה בהמתנה למוקד הטכני: "מיקום השיחה בתור הוא 80. זמן ההמתנה המשוער הינו מעל 30 דקות". כיוון שאנחנו עקשנים החלטנו להמתין בשביל הספורט. כעבור כ-32 דקות המתנה שוב הופיעה אותה הודעה: נותרנו מקום 80 וזמן ההמתנה נותר חצי שעה.
בחברה מסרו לנו שהיה עומס במוקד בשל עדכון גרסה באפליקציה של החברה. אם אכן היה עומס במוקד היינו אמורים לכל הפחות לרדת למקום 79 בתור, אבל לא. נותרנו באותו מקום. מכאן ניתן רק לנחש ששום נציג לא התכוון לענות לשיחה שלנו. ויתרנו.
פנייה למשרד התקשורת העלתה חרס: המשרד לא מתעסק בטלוויזיה והעביר אותנו למועצת הכבלים והלווין שם הודו שמדובר במעשה שמנוגד לחוק ומסרו שיתחקרו את המקרה. לטענה של yes שהיה עומס במוקד השיבו שבמקרה של עדכון גרסה יש לתגבר את המוקד.
מחברת yes נמסר בתגובה: "השירות ללקוח עומד בראש סדר העדיפויות של החברה, זמני ההמתנה קצרים ועומדים בהנחיות הרגלוציה (ממוצע 6 דקות), ממוצע חודש מאי עמד על 1.40 דקות. החברה מציעה מספר פתרונות לקבלת שירות: טלפוני, וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד. בימים האחרונים בוצע שדרוג לגרסת התוכנה ללקוחות דבר הגרם לפניות רבות לסיוע ולתפעול, צר לנו על זמני ההמתנה הארוכים".