בשיתוף בנק הפועלים
תחרות העסקים הקטנים של "ידיעות אחרונות" ו־ynet בשיתוף בנק הפועלים חוזרת בפעם ה-14 ובמסגרתה ייבחרו שמונה עסקים קטנים ובינוניים, 6 השנה תתמקד התחרות בעסקים שעשו או עושים תהליך של שינוי והתייעלות במודל הפעילות העסקי והשיווקי. במהלך החודשים הקרובים נלווה את העסקים שייבחרו – חמישה במסלול העסקי ושלושה נוספים במסלול החברתי.
היום יותר מתמיד, עסק חייב להיות דינמי וגמיש, על מנת לצלוח תקופות של שינויים וחוסר ודאות. השנתיים האחרונות הביאו לנו לא מעט מאלה, בין היתר בשל מגפת הקורונה, האינפלציה העולמית והתייקרויות עלויות התפעול, ההובלה, ועוד. שינויים ושדרוגים בשיווק, בפלטפורמות הדיגיטליות וכמובן – בפן העסקי־כלכלי והמקצועי — הכרחיים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, על מנת לייצר המשכיות עסקית ולצלוח תקופות מאתגרות.
העסקים הקטנים והבינוניים בישראל הם מנוע צמיחה חשוב במשק הישראלי. בתי הקפה והמשתלות, המאפיות והיקבים, חנויות האופנה ומבשלות הבירה הם הדלק שמניע את גלגלי הכלכלה. למרות תרומתם הרבה למשק הישראלי, העסקים הקטנים מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, לרבות אתגרי אינפלציה, עליות הריבית, והנטל הבירוקרטי – ובמקרים רבים נאלצים להצטמצם או פשוט להיסגר.
4 צפייה בגלריה
איסנס - מפעל למוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים המעסיק אנשים עם מוגבלויות
איסנס - מפעל למוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים המעסיק אנשים עם מוגבלויות
איסנס - מפעל למוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים המעסיק אנשים עם מוגבלויות. זכה בשנה שעברה במסלול החברתי
(צילום: יריב כץ)
מעבר לקשיים הבירוקרטיים, האתגרים העיקריים מולם ניצבים בעלי העסקים הם הגדלת מאגר הלקוחות, זמינות כוח אדם מיומן, אתגרי תזרים ואשראי, וכמובן שיווק המוצר או העסק. כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם תחרות העסקים הקטנים. העסקים שייבחרו יוכלו ללמוד כיצד באפשרותם לשפר את ההתנהלות הפיננסית, איך ניתן לצמוח גם בתקופה מאתגרת, וייהנו מליווי מקצועי של צוות יועצים שיסייעו להם בתהליך –בדרך להצלחה. בנוסף, ייהנו העסקים מחשיפה נרחבת בפלטפורמות של קבוצת ידיעות אחרונות.
מהצצה לזוכי התחרות בעונה הקודמת מגלים את הפסיפס הייחודי שמרכיב את החברה הישראלית. בין הזוכים במסלול העסקי נמצאים חברת "ימות המשיח" שמנגישה פתרונות תקשורת דיגיטליים לציבור החרדי ולצידם חוות הפטריות "מוגו" מעוטף עזה שאותה הקימה הייטקיסטית לשעבר. במסלול החברתי זכו בשנה שעברה "אס-סנס", מפעל לקוסמטיקה טבעית שנמצא בכפר הנוער "עיינות" ומתופעל על ידי עובדים עם מוגבלויות.
4 צפייה בגלריה
היזמים: קרן בוברובסקי (47) ועזריאל אסף (62) מקיבוץ סעד.
היזמים: קרן בוברובסקי (47) ועזריאל אסף (62) מקיבוץ סעד.
היזמים: קרן בוברובסקי (47) ועזריאל אסף (62) מקיבוץ סעד. זכו בשנה שעברה עם חוות הפטריות שהקימו.
(צילום: חיים הורנשטיין)
מי יכול להשתתף בתחרות?
כל עסק שהוקם כחוק ומגלגל מחזור של מעל מיליון שקל בשנה (ועד 30 מיליון).
בשלב הראשון תמלאו את טופס ההרשמה, ספרו לנו על העסק שלכם ומה שהופך אותו למיוחד.
ומה יקבלו הזוכים?
שמונה העסקים שייבחרו להשתתף בתחרות יקבלו סיקור מערכתי ב"ידיעות אחרונות" ב־ynet וברשתות החברתיות, ליווי וייעוץ מקצועי מצד מנטורים עסקיים מובילים ויועצים של בנק הפועלים. שלושת הזוכים יזכו גם במענק בשווי 10 אלף שקל וחבילת פרסום יוקרתית.
וזה לא הכל! בעלי העסקים שיירשמו לתחרות יוזמנו להשתתף בסדנאות העשרה מרתקות במרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.
4 צפייה בגלריה
גם "ימות המשיח", כמו עסקים רבים בישראל, התמודדה בשנה וחצי האחרונות עם משבר הקורונה. במקרה שלה – העסק פרח.
גם "ימות המשיח", כמו עסקים רבים בישראל, התמודדה בשנה וחצי האחרונות עם משבר הקורונה. במקרה שלה – העסק פרח.
חברת "ימות המשיח" שמנגישה פתרונות תקשורת דיגיטליים לציבור החרדי. זכו בשנה שעברה במסלול העסקי.
(צילום: עמית שאבי)

בשיתוף בנק הפועלים




פורסם לראשונה: 07:10, 18.11.22