חברת הפינטק Plus500, שהוקמה בישראל והפכה עם השנים לגלובלית, חתמה על הסכם חסות רב-שנתי עם קבוצת ה-NBA, שיקגו בולס, במסגרתו יופיע לוגו החברה על חולצות האימונים של השחקנים. מדובר בהסכם חסות ראשון לחברה בספורט האמריקני.
בנוסף, במסגרת ההסכם החברה תהנה גם מפרסום באולם הכדורסל המיתולוגי של הבולס, היונייטד סנטר, וכן בחשבונות של הקבוצה ברשתות החברתיות. כמו כן, תקיים החברה פעילות למען הקהילה עם הבולס בכדי לחזק את המותג שלה בארצות הברית. לפי הערכות בשוק, מדובר בעסקה בהיקף של מיליוני דולרים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
שיקגו בולס, Plus500
שיקגו בולס, Plus500
שיקגו בולס, Plus500
(צילום: יח"צ)
Plus500, שנסחרת בבורסת לונדון, היא קבוצת פינטק גלובלית, שמספקת מגוון פתרונות ומוצרים פיננסיים, מפתחת ומפעילה פלטפורמות מסחר. הפלטפורמה זמינה ב-30 שפות, וביותר מ-50 מדינות. הקבוצה מחזיקה ברישיונות רגולטורים באנגליה, אוסטרליה, ארצות הברית, קפריסין, ישראל, ניו זילנד, דרום אפריקה, סינגפור, סיישל, אסטוניה ויפן. פלטפורמות הקבוצה מאפשרות מסחר במגוון כלים פיננסים: חוזי הפרשים (CFDs), מניות, חוזים עתידים ואופציות על חוזים עתידיים.
החברה נכנסה לשוק האמריקני בשנת 2021 באמצעות רכישה של שתי חברות מקומיות בשיקגו, שתעשיית החוזיים העתידיים מזוהה עמה ובה נמצאת בורסת הסחורות הגדולה בעולם, CME.
Plus500 ידועה כחברה שתומכת בקבוצות ובאירועי ספורט בעולם. בין השאר הייתה במשך שנים רבות הספונסרית הראשית של אתלטיקו מדריד, כשלוגו החברה הוטבע על חולצת המשחק של המועדון הספרדי. בנוסף, נתנה חסות גם לאטאלנטה האיטלקית, לגיה ורשיה מפולין ויאנג בויז משווייץ. החברה פרסמה גם בטור דה פראנס וברולאן גארוס.
החברה משיקה פלטפורמת מסחר חדשה למסחר בחוזים עתידים, ה-"TradeSniper", אשר פונה ללקוחות ריטייל בארצות הברית, וזו סיבה נוספת עבורה להשקיע בחסות. מנכ"ל החברה דוד צרויה: "השותפות עם הבולס תסייע לנו לבנות ולחזק את המותג Plus500 בשוק האמריקאי ולבסס את מעמדנו בשוק משמעותי ומבטיח זה".
מייקל ריינסדורף, נשיא השיקגו בולס: "בדומה לבולס, Plus500, פועלת בהתאם לגישה חדשנית על מנת להגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם, מה שהופך את החיבור בין הארגונים לנכון וטבעי".
2 צפייה בגלריה
מערכת יחסים ארוכת שנים עם אתלטיקו מדריד
מערכת יחסים ארוכת שנים עם אתלטיקו מדריד
מערכת יחסים ארוכת שנים עם אתלטיקו מדריד

ה-NBA שברה מוסכמות

במשך עשרות שנים סירבו בענפי הספורט הגדולים בארצות הברית לאפשר פרסום של חברות מסחריות על מדי הקבוצות בעקבות "טהרת המשחק". ההחלטה הייתה מצחיקה נוכח העובדה שלשחקנים היו חוזי פרסום עם חברות הלבשה, ובמהלך משחקים נעלו את הנעליים שלהן, והקבוצות עצמן קיבלו חסות מחברות משקאות, וכמובן ששטחי הפרסום באולמות והאצטדיונים היו מפוצצים בלוגואים של חברות.
בשנת 2016 החליטו ב-NBA סופית לאפשר לחברות לפרסם על גופיות השחקנים, אבל רק פאץ' קטן בגודל של 6.35 ס"מ על 6.35 ס"מ באיזור הכתף השמאלית. זה כמובן בניגוד מוחלט למדים בשאר ענפי הספורט בעולם, עליהם מוטבעים לוגואים של חברות בכל מקום אפשרי. יש לציין כי ה-NBA הייתה הליגה המקצוענית הראשונה בארה"ב שאפשרה פרסום על מדי המשחק.