איקאה תפצה ב-150 אלף שקל מורה למחול שנפלה בסניף של החברה בראשון לציון לאחר שלטענתה נתקלה במסילת ברזל אשר הייתה קרובה לרצפה ובלטה מהקיר. כתוצאה מכך, נחבלה וסבלה משבר בפיקה בברך. הנפגעת (59) טענה כי עבודתה הינה עבודה פיזית במלואה, שכן היא נדרשת לעמוד שעות ממושכות ולבצע תרגילי ספורט ומחול אותם היא אינה מסוגלת לבצע עקב מגבלותיה בברך ובכתף שמאל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
באמצעות עו"ד ניסים פרחי ממשרד עו"ד פרויליך פרחי, טענה האישה במכתב ששלחה לחברת הביטוח הראל, שביטחה את האירוע, כי המקרה אירע ב-11 בינואר 2020 בערב כאשר האישה "צעדה בעת שערכה קניות בסניף איקאה בראשון לציון שבבעלות מבוטחתכם, כשלפתע במהלך הסיבוב רגלה נתקלה במסילת ברזל חשופה, אשר הייתה קרובה לרצפה ובלטה מהקיר, והיא נפלה ונפגעה.
1 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
איקאה
(צילום: רויטרס)
"מיד לאחר שנפלה, משהבחינו עובדי המקום במכשול, הציבו לצידו מיכל רשת גדול על מנת למנוע היתקלות נוספת, שכן היה מדובר במפגע מסוכן ביותר", נטען.
עוד טענה האישה כי היא נזקקת לטיפולי פיזיותרפיה, חבישת סד אורטופדי למשך כל שעות ביממה ממשיכה לסבול מכאבים והגבלה ניכרת בברך ועוד.
לדבריה, טרם הנפילה היא עבדה כמורה לריקוד והשתכרה בממוצע 2,500 שקל לחודש, אולם בעקבות הפציעה נפגעה עבודתה, שכן היא נדרשת לעמוד שעות ממושכות ולבצע תרגילי ספורט ומחול אותם היא אינה מסוגלת כבר לבצע.
לאחרונה הגיעו הצדדים לפשרה עוד מבלי שהוגשה תביעה, לפיה חברת הביטוח תפצה את האישה בסכום הנ"ל כולל שכר טרחה עבור עורך הדין.