עוד תחרות בתחום הלגו: בדיוטי פרי בנתב"ג תושק היום (א') לראשונה חנות דגל רשמית של לגו (LEGO) שתתחרה בחנות שנפתחה לאחרונה בתל אביב. לפני שנה נתנה קבוצת לגו העולמית זיכיון לערן תור שפתח לפני חצי שנה חנות לגו בדיזנגוף סנטר. החנות הפטורה ממכס תציע מאות מוצרים של מותג הצעצועים מהפופולריים בעולם והיא פתוחה 24/7.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
איש העסקים, המיליארדר טדי שגיא, שבין השאר מחזיק בשוק קמדן בלונדון, קיבל את הזיכיון באמצעות חברת "לים" שבבעלותו. שגיא רכש את לים מידי קבוצת סאקל בשנת 2018 תמורת 40 מיליון שקל וכיום היא חלק מזרוע הקמעונאות שלו.
2 צפייה בגלריה
החנות של לגו בישראל
החנות של לגו בישראל
החנות של לגו בדיזינגוף סנטר
(צילום: מירב קריסטל)
לים מפעילה חנויות דיוטי פרי בנתב"ג, בנמלי אשדוד וחיפה באוניות מנו ספנות וחנות פטורה ממכס לסגל הדיפלומטי בישראל. בנוסף, היא מספקת ציוד וסחורות לאוניות בנמלי ישראל, לכוחות האו"ם ומספקת מוצרי דיוטי פרי לחברות תעופה. בנתב"ג מפעילה לים חנויות צעצועים ומזכרות בטרמינלים אחד ושלוש.
מלים נמסר כי המחירים יהיו זולים בכ-15% עד 20% מהמחיר בארץ. אולם, ישנם אתרי יבוא מקביל במחירים מוזלים והנחות "בלאק פריידי" עדיין נמשכות גם בחנות בתל אביב, ולכן רצוי להשוות מחירים לפני הנסיעה.
2 צפייה בגלריה
טדי שגיא
טדי שגיא
טדי שגיא
(צילום: אוראל כהן)
החנות החדשה נמצאת מול ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג והיא חלק ממחלקת Retail Travel של חברת LEGO העולמית, אשר פתחה כ-35 חנויות דגל דוגמתה בשדות תעופה שונים ברחבי העולם. לחוויית הקנייה בחנות נוסף מיצג דיגיטלי של מציאות רבודה של שלבי הבנייה, וכיצד נראה הדגם בשלמותו לאחר בנייתו.
שרון אג'ובל, מנכ"ל משותף בלים, אמר לממון ול-ynet: "נבחן יחד עם לגו אפשרויות כניסה לשדות תעופה נוספים בעולם. בחנות יהיו דגמים ייחודיים לצד דגמים פופולריים. לרגל ההשקה, החנות, שעוצבה על ידי צוות מקצועי של לגו העולמית, תעניק גם הנחה של 10% על הפריט השני ושל 20% על הפריט השלישי ודגם מתנה בקנייה מעל 99 דולר. כמו בדיוטי פרי, ניתן יהיה לרכוש את המוצרים ולהשאיר אותם במתחם 'שמור ופטור'".