בישראל פועלות כבר רשתות סטוק רבות כמו מקס סטוק, הסטוק, זול סטוק, ג'מבו סטוק, ביג סטוק ודן דיל, אותה רכשה לאחרונה שופרסל, וכן רשתות סטוק עם פריטים מעוצבים כמו מיניסו ופליינג טייגר, וחנויות פרטיות שמוכרות מוצרים זולים לבית. כעת נכנס מתחרה חדש ומשמעותי לשוק: רמי לוי, שייפתח רשת בשם רמי לוי סטוק.
2 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי. שוק צפוף
(צילום: אבי מועלם)
בהתחלה תפעיל הרשת ארבעה סניפים - בירושלים, באר שבע, ראשון לציון ופרדס חנה, על שטח של 2,000 מ"ר. בהמשך הכוונה היא לפתוח חנויות נוספות ברחבי הארץ.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
רמי לוי סטוק תמכור מוצרים לעיצוב הבית, מוצרים למטבח, כלי עבודה וגינון, מוצרי חשמל, מוצרים עונתיים (תחפושות, אביזרים לים, מוצרי חזרה ללימודים) משחקים, צעצועים, כלי כתיבה וציוד משרדי, מתנות, אביזרים לאמבטיה ומוצרי ביגוד, כשלפי הרשת זה כולל "מותגים בינלאומיים".
עוד הבטחה של הרשת: "רמי לוי סטוק תציע ללקוחות את המגוון הגדול ביותר של מוצרים בקטגוריית חנויות הסטוק בישראל , עם חווית קנייה והמחירים הנמוכים ביותר בשוק".
2 צפייה בגלריה
רמי לוי סטוק
רמי לוי סטוק
הלוגו של הרשץ
רמי לוי מחזיק ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי בשכונה, גוד פארם, קופיקס, סופר קופיקס ושווייצריה הקטנה. הוא גם הבעלים של עוף העמק, בית אריזה ברמות נפתלי, המותג הפרטי "רמי לוי", מועדון לקוחות שיהפוך לארנק דיגיטלי וכן מחזיק בעסקי נדל"ן בישראל ובבולגריה. הוא גם הבעלים של מותג הסלולר רמי לוי תקשורת, ובעל השליטה בחברת התעופה ישראייר.