עדי ועירית שטראוס מחסלים סופית את פעילות קבוצת עדיס שעסקה במלונאות ומסעדנות. השניים מכרו את חלקם, 50% במלון היוקרה "ריץ קרלטון - הרצליה", תמורת 150 מיליון שקל לאשת העסקים הקנדית קיילן שרמן.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
העסקה משקפת שווי של 300 מיליון שקל למלון. בעלי הנכס הם קבוצת תדהר שמחזיקה 50% מהמלון, נשארת כבעלים של הנכס ותמשיך להשכירו לריץ קרלטון מקבוצת Marriott המנהלת את המלון.
2 צפייה בגלריה
מלון ריץ קרלטון הרצליה
מלון ריץ קרלטון הרצליה
מלון ריץ קרלטון הרצליה
(צילום: מתיו שו)
המלון נפתח ב-2014 על ידי תדהר וקבוצת עדיס, שהקים עדי עם אחותו עירית כשהחליטו להיכנס לתחום המלונאות והמסעדות. המלון מכיל 115 חדרי מלון במרינה בהרצליה ו-82 דירות נופש שנמכרו לרוכשים פרטיים בכ-500 מיליון שקל.
לימים חיסלה עדיס את עיסקי המסעדות שלה שכללו בין השאר את הרבט סמואל בתל אביב, טאפאס בר אחד העם, מסעדת עלמה, מלון בוטיק ועוד, ונותרה רק אחזקתם במלון במרינה שנמכרה כעת. עדי ואחיותיו, עופרה ועירית, הם יורשיו של מיכאל שטראוס ז"ל, שנפטר לפני כשנה והותיר להם ירושה בשווי מיליארדי דולרים, הכוללת מניות בקבוצת שטראוס ורכוש פרטי (החברה הפרטית של המשפחה מחזיקה ב-57% ממניות קבוצת שטראוס הציבורית הנסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 10.7 מיליארד שקל). עדי משמש כיום כיו"ר חברת האחזקות המשפחתית של המשפחה ועופרה כיו"ר חברת שטראוס הציבורית.
2 צפייה בגלריה
עירית ועדי שטראוס
עירית ועדי שטראוס
עירית ועדי שטראוס
(צילום: עמית שעל)
עדי שטראוס אמר: "מכירת חלקנו במלון באה בעקבות החלטה למקד פעילותנו בעסקי המשפחה".
גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר, אמר: "מלון ריץ קרלטון בהרצליה הינו נכס ייחודי, איכותי וחשוב בפורטפוליו של תדהר ואנו גאים מאוד בהצלחתו. אנו מודים לעדי ועירית על שותפות מצויינת ועל תקופה נהדרת. נמשיך ביחד עם קיילן שרמן שותפתנו החדשה לשמור על הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר".