ריינאייר יוצאת במבצע חד יומי: 1+1 על כרטיסי טיסה. חברת התעופה האירית יצאה היום (ד') במבצע לא שגרתי, אפילו עבור החברה שמכרה בעבר טיסות בחמישה אירו. עד סוף היום חברת התעופה האירית מוכרת חלק גדול מהטיסות שלה במבצע 1+1. כלומר, בקניית כרטיס אחד - קבלת כרטיס נוסף בחינם.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
כרטיסי הטיסה, שמוצעים באתר החברה, הם למגוון יעדים עד לסוף החודש. בין היעדים: כרתים וסופיה, אליהם מצאנו כרטיסי טיסה זוגיים לסופי שבוע בפחות מ-50 אירו וגם בודפשט, קרקוב, באדן באדן וממינגן, כשלכל אלו מצאנו כרטיסים בפחות 60 אירו לכרטיס זוגי לשני הכיוונים. המחירים הם לפני תוספות כמו מזוודה נוספת, בחירת מושבים או ארוחות. המבצע הוא רק להיום עד לחצות.
2 צפייה בגלריה
מטוס של ריינאייר ב וילנה ליטא אחרי שנחת נחיתה כפויה ב מינסק בלארוס ושם נעצר פעיל אופוזיציה רומן פרוטסביץ' שהיה בטיסה
מטוס של ריינאייר ב וילנה ליטא אחרי שנחת נחיתה כפויה ב מינסק בלארוס ושם נעצר פעיל אופוזיציה רומן פרוטסביץ' שהיה בטיסה
מבצע 1+1 על כרטיסי טיסה עד סוף היום
(צילום: EPA)
יש לציין כי בניגוד לרכישת כרטיסים רגילים, אלו שירצו לשנות מועד טיסה בכרטיס שנקנה במבצע, יצטרכו לשלם דמי שינוי.
זאת לא הפעם הראשונה שחברת ריינאייר יוצאת במבצע שכזה. לפני עשרה חודשים, הרבה לפני שהחיסונים נחתו בארץ וכשעוד לא היה ברור כיצד הסגר ישפיע על פתיחת או סגירת נתב"ג, החברה יצאה במבצע דומה לטיסות בחודשים אלו.
2 צפייה בגלריה
ריינאייר מבצע אחד פלוס אחד
ריינאייר מבצע אחד פלוס אחד
מחירי טיסות בחברת ריינאייר
( צילום מסך)
ריינאייר, שהוקמה באמצע שנות ה-80 בדבלין, נחשבת לחברה בעלת צי המטוסים הגדול ביותר באירופה. החברה עלתה לכותרות לא מעט בשבועות האחרונים, כשמצד אחד ביטלה טיסות בזמן משבר הקורונה והשאירה ישראלים בחו"ל ללא דרך ראויה לחזור ארצה, ומצד שני ידועה בתור חברת הלואוקוסט שמצטיינת בהחזרת כספים על טיסות ששונו או בוטלו. במאי 2020 ריינאייר, כמו חברות תעופה רבות, ביטלה את כל טיסותיה לישראל אבל מאז הספיקה לחזור ולפתוח קווים חדשים, בעיקר לאיי יוון.