ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, מונה היום (ד') לדירקטור בחברת הבת האמריקנית של דוראל, Doral LLC. מדובר במשרה שנייה של כהן במגזר העסקי מאז עזב את מערכת הביטחון לפני כשלושה חודשים, לאחר למעלה מ-40 שנות שירות. בחודש יולי דווח כי כהן מונה לנציג קרן ההשקעות סופטבנק בישראל שהשקיעה לאחרונה במספר חברות ישראליות, בהן אניוויז'ן ורדיס לאבס.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בהודעת החברה נכתב כי "כהן יחזק את שדרת הניהול של החברה ויסייע בניווט החברה לקראת היעדים העומדים בפיתחה בעתיד הקרוב. לרבות מהלכי ייזום ופיתוח עסקיים רחבי היקף, מהלכים פיננסיים מורכבים וגיוסי הון, הסכמי שיתוף פעולה עם גופים וחברות בתחומי הליבה של החברה ועוד".
1 צפייה בגלריה
יוסי כהן, ראש המוסד היוצא
יוסי כהן, ראש המוסד היוצא
יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר
(צילום: AP)
לדברי החברה, הצטרפותו של כהן מתבצעת על רקע פעילותה של דוראל בתחום האנרגיה המתחדשת והאמונה שלו, בצל משבר האקלים, כי יש להאיץ את המגמה ואת הטמעתן של טכנולוגיות חדשות לאנרגיה נקייה בישראל ובעולם.
דורי דודוביץ', יו"ר דוראל, מסר: "החברה מקדמת כיום צבר פרויקטים נרחב בשלבי פיתוח שונים (שהם כ-3% מיעדי האנרגיה המתחדשת של ארה"ב), ותשקיע כ-15-10 מיליארד שקל במהלך השנים הקרובות בצבר הפרוייקטים הקיים היום ואשר בכוונת החברה להגדילו באופן משמעותי. אני משוכנע שלנסיונו הרב ויכולותיו של יוסי תהיה תרומה חשובה להתקדמותה של דוראל בזירה הבינלאומית".