מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות מוצרים חדש, יבחן בכל פעם מוצר אחר וייתן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: פיצה-גריל מדגם SM1021 של נורמנדה. מחיר: 799-549 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
פיצה-גריל מדגם SM1021 של נורמנדה
פיצה-גריל מדגם SM1021 של נורמנדה
פיצה-גריל מדגם SM1021 של נורמנדה
(צילום: יח"צ)
הקורונה הביאה איתה המון טרנדים, כשאחד השווים שבהם הוא תנורי הפיצה. כולם היו הרבה בבית ופתאום כולם רוצים להכין פיצות. אבל תנור פיצה טוב זה המון כסף. באים נורמנדה ומציעים מין פיתרון קל יותר - תנור פיצה-גריל משולב שעולה החל מ-549 שקל. שווה בשביל תענוג איטלקי? בדקנו.
הפיצה-גריל, כמו ששמו מרמז, הוא גם לפיצה וגם גריל. הוא נפתח ב-180 מעלות כאשר צד אחד שלו מיועד לפיצה והצד השני כגריל. כמו הרבה מוצרים מגיזרת הזול, אין לו טמפרטורות. מדליקים אותו, הוא מגיע לטמפרטורה שהיצרן טוען שמתאימה לפיצה ולגריל, וזהו.
כגריל הוא בסדר למוצרים שלא מצריכים טיפול. יעני לא משהו לסטייק שבא לכם במידת עשייה לבחירתכם, אבל סבבה לנקניקיות, להמבורגרים וכד'. אפילו יש לו את הפסים האלו שנותנים להמבורגר את תחושת הצליה, אבל לא בשביל זה באנו. סתם גריל קל לתיפעול יש בהרבה פחות כסף. באנו בשביל הפיצה.
אז מדליקים, מחכים שהאור האדום יהפוך לירוק, ואז אפשר לאפות את הפיצה שהכינותם מראש. ההתחממות בהחלט מהירה יותר מאשר להפעיל עכשיו תנור שלם. שמים את הפיצה על המשטח החלק, סוגרים את המכסה, וזהו. המקום שמיועד לפיצה מאפשר פיצה בגודל מספק לשני אנשים או שלושה ילדים.
החוברת, כמו חוברות רבות מגיזרת הזול, לא ממש מסבירה הרבה. שימו את הפיצה וזהו. אין זמן הכנה, אין התייחסות למשל לשאלה כמה זמן להשאיר סגור. אז פתחנו מדי פעם, נעצנו מזלג, הוצאנו כשהרגיש בסדר. יצא בסדר. לא פיצה חרוכה, לא בצק שהוא גם פריך וגם רך ומבחר דברים שיצא לנו להנות מהם בתנורי פיצה מקצוענים, אבל בהחלט בסדר. בצק קשיח, טיפה פריך. הלמעלה היה מוכן מדי. לא ברמת שרוף, אבל גם לא מפנק. מצד שני, הילדים נהנו. האם הפיצה שיצאה יותר טובה מפיצה שעושים על מחבת גדולה? לא בטוח. האם היא פחות טובה מפיצה בתנור? בטוח.
יש למכשיר טיימר, והוא מסיים כשאתם מכוונים לסיום, כך שאם עבדה לכם פיצה אחת תדעו מעכשיו לכמה לכוון. בנוסף, הניקוי של העסק קל ופשוט, והציפוי נון-סטיק בהחלט מסייע להוריד את הפיצה וגם את מה שגירלתם בקלות. עוד משהו שצריך לדעת: המוצר עצמו גדול למדי ככה שכשהוא לא בשימוש לא ברור היכן ניתן לאחסן אותו.
לסיכום? עושה פיצה בסדר. אם בא לכם להרגיש שהפיצה היא חוויה והדלקת תנור בשביל פיצה לשני ילדים היא סיפור בעיניכם, יאללה.